21-08-2019 17:09
22-08-2019 17:21
@Kasiamaz98 Przykro mi, że karta jeszcze do Ciebie nie doszła. Kartę wysyłamy na aktualnie podany adres do korespondencji. Standardowo karta w kraju powinna dojść do 8 dni roboczych. Czas dostarczenia karty za granicę jest podobny. Dużo tutaj zależy od poczty, która dostarcza kartę. Jeśli do końca tygodnia nie dostaniesz karty, to proszę, skontaktuj się z nami na numer +48 32 357 00 69. Infolinia jest czynna 24/7. Specjalista sprawdzi gdzie i kiedy wysłaliśmy do Ciebie kartę. Jeśli karta zaginęła, to wyślemy do Ciebie za darmo nową kartę.
15-09-2019 13:07 | Edytowano: 15-09-2019 13:11
Pdniosę temat i dodam coś od siebie.
Na terenie NL honorowane jest praktycznie, tylko i wyłącznie karta MAESTRO.
Pozyskanie karty Mastercard do konta walutowego, nie za wiele pomoże. Będzie ona honorowana w tych samych punktach co visa do konta direct.
Przeważnie są to punkty;
- MacDonald
- CS (terminale ov-chipcard)
- Debijenkorf
- mediamarkt
Niestety, ale pozostałe punkty w obsłudze maja jedynie maestro.
(lokalne sklepy, sieciówki, kluby, restauracje)
Dla rezydentów Holandii oraz Niemiec domyślnie wydaje się kartę Maestro.
Co ciekawe nawet wydawany przez ING Bank w NL mastercard credit, jest w NL sporadycznie akceptowany 😉
Akurat atakowanie menedżerów haseł jest kompletnie nie na miejscu, ba inne banki zalecają ich stosowanie, taki tam "mało znany bank" PKO BP - cytat z ich strony "Dlaczego warto korzystać z menedżera h
... 18-11-2025Witam,
zmieniłem starego MacBooka Pro z 2015 r. na nowego MacBooka Air 15 i mam problem z ponownym dodaniem kart firmowych do Apple Pay. Po zmianie komputera na nowy, co wiązało się w moim przypadku z
... 17-11-2025Skontaktuj się z nami specjalistami hipotecznymi po zalogowaniu do Mojego ING lub pod numerem 32 357 00 57. Specjaliści są dostępni w dni robocze od 8:00 do 18:00. Sprawdzimy to dla Ciebie.
17-11-2025| Użytkownik | Liczba Lajków |
|---|---|
| 3 | |
| 2 | |
| 1 | |
| 1 |