Odpowiedz
Highlighted

Zamówienie karty

Witam,
Z trzy tygodnie temu zamówiłam kartę ze względu na brak możliwości płacenia kartą którą już posiadam w Holandii. Dane kontaktowe zostały dawno zmienione więc nie powinno być problemu. Niestety tak czekam i czekam a za coś trzeba żyć...Karta funkcjonuje już na koncie ale fizycznie jej jeszcze nie mam, i tak od ponad 3 tygodni. Czy bank nie powinien wysyłać takich rzeczy w trybie przyspieszonym?
Odpowiedz
0 Lajków
Kasiamaz98
Nowy w branży
Nowy w branży icon
1
0
21-08-2019
Wiadomość 1 z 3 (1 930 wyświetleń)
Highlighted

Re: Zamówienie karty

@Kasiamaz98 Przykro mi, że karta jeszcze do Ciebie nie doszła. Kartę wysyłamy na aktualnie podany adres do korespondencji. Standardowo karta w kraju powinna dojść do 8 dni roboczych. Czas dostarczenia karty za granicę jest podobny. Dużo tutaj zależy od poczty, która dostarcza kartę. Jeśli do końca tygodnia nie dostaniesz karty, to proszę, skontaktuj się z nami na numer +48 32 357 00 69. Infolinia jest czynna 24/7. Specjalista sprawdzi gdzie i kiedy wysłaliśmy do Ciebie kartę. Jeśli karta zaginęła, to wyślemy do Ciebie za darmo nową kartę. 

**
Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie!
Odpowiedz
0 Lajków
MateuszF
Moderator
Moderator icon
237
57
12-04-2017
Wiadomość 2 z 3 (1 882 wyświetleń)
Highlighted

Re.: Zamówienie karty

[ Edytowane ]

Pdniosę temat i dodam coś od siebie.
Na terenie NL honorowane jest praktycznie, tylko i wyłącznie karta MAESTRO.
Pozyskanie karty Mastercard do konta walutowego, nie za wiele pomoże. Będzie ona honorowana w tych samych punktach co visa do konta direct.


Przeważnie są to punkty;
- MacDonald
- CS (terminale ov-chipcard)
- Debijenkorf
- mediamarkt

Niestety, ale pozostałe punkty w obsłudze maja jedynie maestro.
(lokalne sklepy, sieciówki, kluby, restauracje) 

Dla rezydentów Holandii oraz Niemiec domyślnie wydaje się kartę Maestro.
Co ciekawe nawet wydawany przez  ING Bank w NL mastercard credit,  jest w NL sporadycznie akceptowany 😉

Odpowiedz
0 Lajków
Użytkownik nie istnieje
Wiadomość 3 z 3 (1 571 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Problem z aplikacja mobilną

Witam. Mam problem z aplikacją mobilną.

Wcześniej ten problem nie występował. Pojawił się z 2-3 tygodnie temu przy okazji jakiejś aktualizacji.

Logowałem sie do aplikacji przy pomocy PIN.

Obecnie nie mog

...

13-08-2020
Re: Oferta kredytu.

@Agus96 Jeśli złożyłaś wniosek kilkukrotnie i mimo tego, wciąż widzisz tylko ofertę na kwotę, która nie spełnia Twoich oczekiwań, proszę, zadzwoń na naszą infolinię- 32 357 00 69. Tam nasz specjalista

...

13-08-2020
Re: Śmierć współposiadacza konta komfort, co dalej?

@ArturekF W przypadku śmierci współposiadacza/ współposiadaczki konta pieniądze zostają na rachunku do dyspozycji drugiej osoby, która jest jego właścicielem. Niemniej, prosimy o zgłoszenie nam jej śm

...

13-08-2020
Najbardziej pomocni użytkownicy