Odpowiedz

Zamówienie karty

Witam,
Z trzy tygodnie temu zamówiłam kartę ze względu na brak możliwości płacenia kartą którą już posiadam w Holandii. Dane kontaktowe zostały dawno zmienione więc nie powinno być problemu. Niestety tak czekam i czekam a za coś trzeba żyć...Karta funkcjonuje już na koncie ale fizycznie jej jeszcze nie mam, i tak od ponad 3 tygodni. Czy bank nie powinien wysyłać takich rzeczy w trybie przyspieszonym?
Odpowiedz
0 Lajków
Kasiamaz98
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
1
0
21-08-2019
Wiadomość 1 z 3 (4 820 wyświetleń)

Re: Zamówienie karty

@Kasiamaz98 Przykro mi, że karta jeszcze do Ciebie nie doszła. Kartę wysyłamy na aktualnie podany adres do korespondencji. Standardowo karta w kraju powinna dojść do 8 dni roboczych. Czas dostarczenia karty za granicę jest podobny. Dużo tutaj zależy od poczty, która dostarcza kartę. Jeśli do końca tygodnia nie dostaniesz karty, to proszę, skontaktuj się z nami na numer +48 32 357 00 69. Infolinia jest czynna 24/7. Specjalista sprawdzi gdzie i kiedy wysłaliśmy do Ciebie kartę. Jeśli karta zaginęła, to wyślemy do Ciebie za darmo nową kartę. 

**
Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie!
Odpowiedz
0 Lajków
MateuszF
Moderator
Moderator icon
542
120
12-04-2017
Wiadomość 2 z 3 (4 772 wyświetleń)

Re.: Zamówienie karty

[ Edytowane ]

Pdniosę temat i dodam coś od siebie.
Na terenie NL honorowane jest praktycznie, tylko i wyłącznie karta MAESTRO.
Pozyskanie karty Mastercard do konta walutowego, nie za wiele pomoże. Będzie ona honorowana w tych samych punktach co visa do konta direct.


Przeważnie są to punkty;
- MacDonald
- CS (terminale ov-chipcard)
- Debijenkorf
- mediamarkt

Niestety, ale pozostałe punkty w obsłudze maja jedynie maestro.
(lokalne sklepy, sieciówki, kluby, restauracje) 

Dla rezydentów Holandii oraz Niemiec domyślnie wydaje się kartę Maestro.
Co ciekawe nawet wydawany przez  ING Bank w NL mastercard credit,  jest w NL sporadycznie akceptowany 😉

Odpowiedz
0 Lajków
Użytkownik nie istnieje
Wiadomość 3 z 3 (4 461 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re: Analiza wniosku kredyt hipoteczny

Mi brakuje słów na działanie ING. Dwukrotnie mieliśmy status wygląda na to, że mamy już wszystko, podejmujemy decyzję. Wg czasów procesowych dzisiaj powinniśmy mieć decyzję ostateczną, której oczywiśc...

13-05-2024
Re: Kredyt hipoteczny

Proszę skontaktuj się w tej sprawie ze swoim doradcą kredytowym. Tutaj nie mamy możliwości sprawdzenia tych informacji.

13-05-2024
Re: parkingi - nie można wpisać numeru rejestracyjnego

Żebyśmy mogli to sprawdzić, skontaktuj się z nami na czacie w bankowości - znajdziesz go po zalogowaniu na dole. Blokada możliwości wykonywania screenów jest związana z bezpieczeństwem. 

13-05-2024
Najbardziej pomocni użytkownicy