05-10-2017 16:07
Rozumie, ale w moim wypadku gdy chcę jedynie wymienić kartę, wystarczy zastrzeżenie tak jak pisali użytkownicy wyżej czy muszę się udać do oddziału?
06-10-2017 16:20
Przez naszą aplikację mobilną i bankowość elektroniczną możesz zastrzec kartę w przypadku jej zagubienia lub kradzieży. Jeżeli chcesz wymienić kartę, ponieważ korzystanie z niej jest po prostu utrudnione to możesz to zrobić w oddziale banku lub kontaktując się z naszą infolinią pod numerem 32 357 00 12. Podczas rozmowy zamówimy dla Ciebie nową kartę.
Trudno nam się tutaj odnieść do Twojej sprawy. Natomiast jeśli nie zgadzasz się z odpowiedzią na reklamację, to możesz się od niej odwołać. Możesz też napisać do nas na czacie, po zalogowaniu w Moim I
... 06-12-2025Trafiłem na ten temat w "społeczności ING " bo szukam rozwiązania problemu . Też spotkała mnie blokada konta przez brak oświadczenia. Zablokowane konto - na początku to się z tego śmiałem ale teraz
... 06-12-2025Cieszymy się, że już wszystko jest w porządku
Gdybyś potrzebował pomocy zawsze możesz do nas napisać na czacie, po zalogowaniu w Moim ING - chętnie pomożemy.
| Użytkownik | Liczba Lajków |
|---|---|
| 3 | |
| 2 | |
| 1 | |
| 1 |