05-10-2017 16:07
Rozumie, ale w moim wypadku gdy chcę jedynie wymienić kartę, wystarczy zastrzeżenie tak jak pisali użytkownicy wyżej czy muszę się udać do oddziału?
06-10-2017 16:20
Przez naszą aplikację mobilną i bankowość elektroniczną możesz zastrzec kartę w przypadku jej zagubienia lub kradzieży. Jeżeli chcesz wymienić kartę, ponieważ korzystanie z niej jest po prostu utrudnione to możesz to zrobić w oddziale banku lub kontaktując się z naszą infolinią pod numerem 32 357 00 12. Podczas rozmowy zamówimy dla Ciebie nową kartę.
Dzień dobry
Spieszę poinformować, że problem opisywany przeze mnie został rozwiązany już wszystko działa. Bardzo dziękuję za szybką reakcję i szczęśliwe rozwiązanie. :-)
pozdrawiam
Rafał
05-12-2025Ja myślę, że banki za bardzo starają się zrobić aplikację jak facebook, allegro is coś tam jeszcze - zapominają, że ludzie chcą robić przelewy szybko i bezproblemowo. Ja mam np wiele celów oszczędnośc
... 04-12-2025Nie jestem w tej dziedzinie expertem, ale z tego co się orientowałem to SMS'y mogą być podrabiane - czyli wszystko wygląda poprawnie a jednak nie jest.
A PUSH notyfikacje są odporne na takie ataki, al
| Użytkownik | Liczba Lajków |
|---|---|
| 3 | |
| 2 | |
| 1 | |
| 1 |