Odpowiedz

Wpłata przez Visę

Witam!
Mam dziwny problem. Chciałem wypłacić środki ze swojego konta na smartcat, w metodach wypłaty wybrałem kartę Visa. To było wczoraj. Dzisiaj rano środki zostały wypłacone i od razu wróciły tam. Tzn. nie zostały wypłacone, ale próba wypłaty została podjęta. Strona wypłaca mi w dolarach. Ale sądziłem, że to nie będzie problem, że Ing mi przewalutuje i co najwyżej opłatę pobierze. Czy założenie konta walutowego i podłączenie go pod visę rozwiąże sprawę?
Odpowiedz
0 Lajków
Qbsoon
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
2
0
07-05-2019
Wiadomość 1 z 2 (6 538 wyświetleń)

Re: Wpłata przez Visę

Witaj Qbsoon,

podejrzewam, że portal o którym wspomniałeś próbuje wykonać przelew na kartę płatniczą. My niestety takich transakcji nie akceptujemy Emotikon: Smutny Podłączenie konta walutowego pod kartę niestety nic tu nie pomoże.

 

Przelew może być zrealizowany tylko na numer konta (nie karty). Jeśli przelew zostanie wykonany na konto prowadzone w złotych, przewalutowanie wykonamy po wewnętrznym kursie z dnia księgowania przelewu. Tabelę kursową możesz sprawdzić na naszej stronie. W tej sytuacji faktycznie założenie konta w dolarach może być bardziej korzystne - za wpływ przelewu w walucie prowadzonego konta nie pobieramy opłat.



-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta.
KarolinaM
Moderator
Moderator icon
586
125
19-03-2018
Wiadomość 2 z 2 (6 483 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re.: Status wniosku - etapy i czas oczekiwania

Jak długo czekasz? Znasz powód wcześniejszej odmowy?

09-12-2024
Re.: Kredyt dokumenty elektroniczny podpis

Istnieje możliwość przyjmowania wymaganych dokumentów tj. np.: zaświadczenia o dochodzie, zaświadczenia z Urzędu Skarbowego/ZUS/KRUS z kwalifikowanym podpisem elektronicznym/kwalifikowaną pieczęcią. T

...

09-12-2024
Re.: Awaria bankomatu i utrata gotówki podczas wpłaty

Przykro mi z powodu tej sytuacji. Przekazałem prośbę o pilne rozpatrzenie zgłoszenia do działu reklamacyjnego.

09-12-2024
Najbardziej pomocni użytkownicy