Odpowiedz

Wpłata przez Visę

Witam!
Mam dziwny problem. Chciałem wypłacić środki ze swojego konta na smartcat, w metodach wypłaty wybrałem kartę Visa. To było wczoraj. Dzisiaj rano środki zostały wypłacone i od razu wróciły tam. Tzn. nie zostały wypłacone, ale próba wypłaty została podjęta. Strona wypłaca mi w dolarach. Ale sądziłem, że to nie będzie problem, że Ing mi przewalutuje i co najwyżej opłatę pobierze. Czy założenie konta walutowego i podłączenie go pod visę rozwiąże sprawę?
Odpowiedz
0 Lajków
Qbsoon
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
2
0
07-05-2019
Wiadomość 1 z 2 (6 853 wyświetleń)

Re: Wpłata przez Visę

Witaj Qbsoon,

podejrzewam, że portal o którym wspomniałeś próbuje wykonać przelew na kartę płatniczą. My niestety takich transakcji nie akceptujemy Emotikon: Smutny Podłączenie konta walutowego pod kartę niestety nic tu nie pomoże.

 

Przelew może być zrealizowany tylko na numer konta (nie karty). Jeśli przelew zostanie wykonany na konto prowadzone w złotych, przewalutowanie wykonamy po wewnętrznym kursie z dnia księgowania przelewu. Tabelę kursową możesz sprawdzić na naszej stronie. W tej sytuacji faktycznie założenie konta w dolarach może być bardziej korzystne - za wpływ przelewu w walucie prowadzonego konta nie pobieramy opłat.



-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta.
KarolinaM
Moderator
Moderator icon
597
127
19-03-2018
Wiadomość 2 z 2 (6 798 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re.: Zablokowaliśmy tę kwotę na płatność kartą?

Na Twoim koncie środki są zablokowane, ponieważ bank wyraził zgodę na transakcję - taka odpowiedź zostaje wysłana do punktu, w którym płacisz. Może się zdarzyć, że takiej odpowiedni nie otrzymają, lub

...

25-04-2025
Re.: Błędne zaczytywanie danych do Profilu Zaufanego - 2 imiona

Hm... przy zakładaniu profilu informują, że:

 

"Twoje dane pobraliśmy z twojego banku. Nie możesz ich tu edytować. Jeśli chcesz je zmienić, zrób to najpierw w swoim banku."

 

i

 

"Uwaga: drugie imię musi by

...

25-04-2025
Zablokowaliśmy tę kwotę na płatność kartą?

Witam,

 

Dokonywałem płatności za hotel kartą, na stronie nie potwierdzili żadnej rezerwacji. Z konta pieniądze zniknęły. Informacja pod kwotą jest następująca "Zablokowaliśmy tę kwotę na płatność kartą

...

25-04-2025
Najbardziej pomocni użytkownicy