24-12-2017 12:36
Witam, posiadam konto Direct ING już kilka lat i powoli a prawie w ogóle (do dziś) nie korzystam z swojej karty. Z tego powodu pobiera mi ciągle prowizje. Czy można jakoś zrezygnować z karty online?
25-12-2017 11:31
Rezygnacji z karty debetowej można dokonać w dowolnym oddziale banku. W bankowości internetowej Moje ING lub telefonicznie, możemy przyjąć zastrzeżenie karty. Jest to informacja o tym, że kata została skradziona lub zgubiona przez użytkownika. Po przyjęciu zastrzeżenia, karta nie jest automatycznie wznawiana oraz nie pobieramy za nią opłat.
Trudno nam się tutaj odnieść do Twojej sprawy. Natomiast jeśli nie zgadzasz się z odpowiedzią na reklamację, to możesz się od niej odwołać. Możesz też napisać do nas na czacie, po zalogowaniu w Moim I
... 06-12-2025Trafiłem na ten temat w "społeczności ING " bo szukam rozwiązania problemu . Też spotkała mnie blokada konta przez brak oświadczenia. Zablokowane konto - na początku to się z tego śmiałem ale teraz
... 06-12-2025Cieszymy się, że już wszystko jest w porządku
Gdybyś potrzebował pomocy zawsze możesz do nas napisać na czacie, po zalogowaniu w Moim ING - chętnie pomożemy.
| Użytkownik | Liczba Lajków |
|---|---|
| 3 | |
| 2 | |
| 1 | |
| 1 |