24-12-2017 12:36
Witam, posiadam konto Direct ING już kilka lat i powoli a prawie w ogóle (do dziś) nie korzystam z swojej karty. Z tego powodu pobiera mi ciągle prowizje. Czy można jakoś zrezygnować z karty online?
25-12-2017 11:31
Rezygnacji z karty debetowej można dokonać w dowolnym oddziale banku. W bankowości internetowej Moje ING lub telefonicznie, możemy przyjąć zastrzeżenie karty. Jest to informacja o tym, że kata została skradziona lub zgubiona przez użytkownika. Po przyjęciu zastrzeżenia, karta nie jest automatycznie wznawiana oraz nie pobieramy za nią opłat.
Ofertą kredytów hipotecznych zajmują się nasi eksperci hipoteczni w placówkach banku. Na kontakt z naszym specjalistą możesz umówić się w Moim ING. Po zalogowaniu do Mojego ING proszę wybrać: Pomoc i
... 14-11-2024Nie mamy takich zgłoszeń. Proszę, zrestartuj telefon. Jeśli sytuacja będzie się powtarzać, napisz do nas na czacie w bankowości internetowej. Przyjmiemy zgłoszenie techniczne.
13-11-2024Użytkownik | Liczba Lajków |
---|---|
7 | |
1 | |
1 | |
1 | |
1 |