Odpowiedz

Rezygnacja z karty przy zakładaniu nowego konta

Całkiem niedawno założyłam nowe konto ING Firmowe i zgłosiłam rezygnację z karty, ponieważ posiadam już konto osobiste Direct z kartą. Pracownik banku poinformował mnie, że i tak musi zostać wysłana do mnie karta i że jak tylko ją otrzymam mam ją zastrzec, aby nie pobrano opłaty. W bankowości internetowej pojawił się termin planowanego naliczenia opłaty, na koniec miesiąca.
Czy jeśli do tej pory karta do mnie nie dojdzie i jej nie zastrzegę to jednak zapłacę???

Odpowiedz
0 Lajków
Raczek87
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
12
0
09-07-2016
Wiadomość 1 z 5 (7 870 wyświetleń)

Re: Rezygnacja z karty przy zakładaniu nowego konta

Zastrzeżenie karty, nie jest równoznaczne z jej zamknięciem. Kartę, możesz zamknąć w oddziale banku. W pierwszym cyklu rozliczeniowym, jesteś zwolniona z opłaty za kartę. Opłatę będziemy naliczali, od następnego, pełnego cyklu. 

Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź Ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
AgnieszkaS
Były moderator
Były moderator icon
408
112
12-10-2015
Wiadomość 2 z 5 (7 847 wyświetleń)

Re: Rezygnacja z karty przy zakładaniu nowego konta

Nie rozumiem w takim razie dlaczego pracownik banku mnie o tym nie poinformował kiedy byłam w oddziale?
Czyli po otrzymaniu karty mam jeszcze raz iść do oddziału, żeby zgłosić, że jej nie chcę? Po co w ogóle jest do mnie wysyłana skoro od razu zgłosiłam rezygnację?

Odpowiedz
0 Lajków
Raczek87
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
12
0
09-07-2016
Wiadomość 3 z 5 (7 838 wyświetleń)

Re: Rezygnacja z karty przy zakładaniu nowego konta

Przepraszamy, że nie otrzymałaś takiej informacji w oddziale banku. Gdy karta do Ciebie dotrze, możesz ją zamknąć w oddziale banku. 


Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź Ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
MartynaC
Były moderator
Były moderator icon
427
94
12-04-2017
Wiadomość 4 z 5 (7 810 wyświetleń)

Re: Rezygnacja z karty przy zakładaniu nowego konta

Dziękuję za odpowiedzi

Odpowiedz
0 Lajków
Raczek87
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
12
0
09-07-2016
Wiadomość 5 z 5 (7 752 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re.: Konieczność ponownej aktywacji aplikacji

Po naszych pracach serwisowych w ostatnim czasie, u niektórych klientów może pojawić się błąd, skutkujący wymuszeniem ponownej aktywacji aplikacji. Przepraszamy za utrudnienia z tym związane.

05-04-2025
Re: Nie udało sie pobrać danych imoje

Witam,

odświeżam temat ponieważ mimo wyczyszczenia plików cookie i zmiany przeglądarek komunikat nadal się pojawia.

W momencie kiedy zostaje przekierowany z esklepu w celu zapłaty pojawia się okno z log

...

04-04-2025
dyspozycja na wypadek śmierci a kredyt w banku ING

Jeśli ktoś wydaje dyspozycję wypłaty na wypadek śmierci z konta osobistego, a ma przy okazji kredyt w ING, który spłaca z tego konta, to czy dyspozycja zostanie zrealizowana, czy bank przejmie środki

...

04-04-2025
Najbardziej pomocni użytkownicy