13-06-2023 12:51
Witam, 60 dni temu zrezygnowałem z karty kredytowej spłacając wszystkie swoje należności. Produkt od razu zniknął z mojej aplikacji ING. Miesiąc temu otrzymałem zaświadczenie w placówce potwierdzające złożona dyspozycje zamknięcia karty. Jednakże chcąc otrzymać ostateczne potwierdzenie zamknięcia karty (po60dniach) konsultantka poinformowała mnie ze naliczone zostały (odsetki??) w wysokości 3 zł i nie mogę zamknąć karty. Z jakiego tytułu mogła być naliczona ta opłata skoro jednoznacznie zostałem informowany ze po 2 miesiącach karta zostanie zamknięta? Czy mogę zamknąć ja w trybie natychmiastowym?
14-06-2023 11:15
Obowiązuje od 19 grudnia 2024 r.
§1 Wprowadzenie
Zapomniałam się zapytać, czy karta też jest wówczas zablokowana?
19-12-2024
Użytkownik | Liczba Lajków |
---|---|
7 | |
1 | |
1 | |
1 |