Odpowiedz

Proszę o pomoc;)

Chciałem wypłacić pieniądze w Kopenhadze w bankomacie Nordea i wyskoczył mi taki komunikat

Your card issuer has declined this transaction. 

Posiadam kartę płatniczą VISA zbliżeniową.

Proszę o pomoc, pilnie Emotikon: Mrugający

Odpowiedz
0 Lajków
Radek91
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
1
0
21-10-2016
Wiadomość 1 z 2 (2 416 wyświetleń)

Re.: Proszę o pomoc;)

Przez forum nie mam dostępu do Twoich danych, dlatego nie mogę sprawdzić co się dzieje z Twoją kartą. Na początku sprawdź zagraniczne limity transakcyjne:

  • w usłudze Moje ING zakładka Moje finanse -> po wybraniu karty -> Limity transakcyjne,
  • w usłudze ING BankOnLine zakładka Karty -> Limity transakcyjne lub
  • telefonicznie +48 32 357 00 12.

Jeżeli limity będziesz miał właściwe, to zadzwoń do nas. Sprawdzimy Twoją kartę.



-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta.
MonikaC
Moderator
Moderator icon
647
122
04-09-2015
Wiadomość 2 z 2 (2 412 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re.: Wpłatomat źle policzył pieniądze

W dodatku, z tego co widzę na forum nie jestem jedyną osobą, której się przytrafiła podobna sytuacja. Jak widać więc zdarzają się takie sytuacje, nie może być tak, że wpłatomat sobie zjada 2tys., a ba...

15-11-2024
Wpłatomat źle policzył pieniądze

Dnia 7.11.2024 dokonywałam wpłat w bankomacie Skierniewice, ul. Wyszyńskiego 13/15. Miałam naszykowane 3 pliki banknotów: 5300zl, 10 000zl i 10 000zl. 5300zl wpłaciłam pierwsza wpłata, a następnie wło...

15-11-2024
Pula kodów De'Longhi

Cześć,
Chciałbym skorzystać z kodu rabatowego De’Longhi (15%). Niestety, w aplikacji Moje ING widnieje informacja, że pula kodów została wyczerpana.
Czy pula zostanie uzupełniona?
Pozdrawiam

15-11-2024
Najbardziej pomocni użytkownicy