Odpowiedz

Proszę o pomoc;)

Chciałem wypłacić pieniądze w Kopenhadze w bankomacie Nordea i wyskoczył mi taki komunikat

Your card issuer has declined this transaction. 

Posiadam kartę płatniczą VISA zbliżeniową.

Proszę o pomoc, pilnie Emotikon: Mrugający

Odpowiedz
0 Lajków
Radek91
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
1
0
21-10-2016
Wiadomość 1 z 2 (2 904 wyświetleń)

Re.: Proszę o pomoc;)

Przez forum nie mam dostępu do Twoich danych, dlatego nie mogę sprawdzić co się dzieje z Twoją kartą. Na początku sprawdź zagraniczne limity transakcyjne:

  • w usłudze Moje ING zakładka Moje finanse -> po wybraniu karty -> Limity transakcyjne,
  • w usłudze ING BankOnLine zakładka Karty -> Limity transakcyjne lub
  • telefonicznie +48 32 357 00 12.

Jeżeli limity będziesz miał właściwe, to zadzwoń do nas. Sprawdzimy Twoją kartę.



-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta.
MonikaC
Moderator
Moderator icon
677
124
04-09-2015
Wiadomość 2 z 2 (2 900 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re: Re.: Blokada konta przez brak oświadczenia

Trudno nam się tutaj odnieść do Twojej sprawy. Natomiast jeśli nie zgadzasz się z odpowiedzią na reklamację, to możesz się od niej odwołać. Możesz też napisać do nas na czacie, po zalogowaniu w Moim I

...

06-12-2025
Re: Re.: Blokada konta przez brak oświadczenia

Trafiłem na ten temat w  "społeczności ING " bo szukam rozwiązania problemu . Też spotkała mnie blokada konta przez brak oświadczenia.  Zablokowane konto - na początku to się z tego śmiałem ale teraz

...

06-12-2025
Re: Re.: Problem z blikiem wysyłanym z kategorii odbiorcy

Cieszymy się, że już wszystko jest w porządku Emotikon: Szczęśliwy Gdybyś potrzebował pomocy zawsze możesz do nas napisać na czacie, po zalogowaniu w Moim ING - chętnie pomożemy.

06-12-2025
Najbardziej pomocni użytkownicy