23-08-2017 09:28
Dzień dobry.
Mam problem, bo potrzebuję podpiąć kartę Pełnomocnika do konta walutowego. Jak próbuję zrobić to online to otrzymuję komunikat, że nie mogę tego zrobić, bo nie jestem właścicielem karty.
Przez pomyłkę zakupiłem pakiet wypłat gotówką za 15 zł na tą kartę a nie swoją i dlatego chcę tą kartę również podpiąć do konta walutowego.
Jak to zrobić ?
Pozdrawiam
Jacek
23-08-2017 09:51
24-08-2017 11:09
Podpięcie karty do konta walutowego i pakiet wakacyjny to dwie odrębne usługi.
Funkcja wielowalutowa nie jest dostępna dla pełnomocników, dlatego nie masz możliwości podpięcia karty pełnomocnika do konta walutowego.
Z kolei z pakietu wakacyjnego może skorzystać każda osoba fizyczna o pełnej zdolności do czynności prawnych, która jest uprawniona do dysponowania rachunkiem.
Poniżej przesyłam Ci najważniejsze informacje odnośnie tych 2 usług
Jakie korzyści przynosi funkcja wielowalutowa? Możesz pominąć przewalutowanie, a w przypadku transakcji bezgotówkowych przeprowadzonych w EUR, GBP lub USD. Również możesz uniknąć prowizji pobieranej od płatności. W ten sposób całkowicie eliminowane lub obniżane są koszty wynikające z transakcji wykonywanych w EUR, GBP, USD
Pakiet wypłat gotówki za granicą dzięki niemu możesz wypłacać gotówkę z bankomatów za granicą bez prowizji - przez 30 dni za jedyne 15 zł.
29-08-2017 07:16
W takim razie jak to jest w przypadku Konto Komfort i rachunków walutowych?
Mam wspólne konto Komfort. Założyłem dodatkowo konto w Euro.
Konto dostępne dla obu osób, a brak możliwości podpięcia karty od drugiej osoby?
Mamy mieć odrębne dwa konta walutowe?
30-08-2017 07:52
@Konto usunięte Jeśli otworzyłeś konto walutowe przez Moje ING i dodałeś drugą osobę jako pełnomocnika to dlatego ta osoba nie może podłączyć swojej karty. Jeśli do konta w euro dwie osoby są współwłaścicielami to wtedy będzie można podłączyć kartę bez konieczności otwierania osobnego konta w euro.
Sprawdź w bankowości internetowej jakie jest powiązanie drugiej osoby z kontem walutowym.
30-08-2017 07:57
Trochę skaza na dobrze skrojonym produkcie. Mało "komfortowe" gdy korzysta się ze wspólnych środków.
31-08-2017 07:25
@Konto usunięte Dziękujemy za opinię. Przekazałem Twoją uwagę do odpowiedniej jednostki naszego banku.
12-10-2018 11:02 | Edytowano: 12-10-2018 11:03
Witam
Minęło ponad rok czasu od ostatniego posta
Mam ten sam problem z kontem wielowalutowym i kartą pełnomocnika
Dalej problem jest nie rozwiązany.
Moja sytuacja:
Jako właściciel posiadam Mastercard w telefonie (HCE) - nie można tej karty dodać do konta walutowego
Pełnomocnik posiada kartę Visa - nie można jej dodać do konta wielowalutowego
Chcąc płacić w walucie EUR muszę zamówić kolejną kartę
wtedy mam już 3 karty i dodatkową opłatę za kartę
bezsens
dlaczego nie można przypisać karty pełnomocnika do konta walutowego, skoro ta osoba i tak jest pełnomocnikiem tego konta
13-10-2018 10:42
Karta wielowalutowa zadziała tylko i wyłącznie wtedy, gdy jest to karta Visa Zbliżeniowa, a właściciel tej karty jest jednocześnie właścicielem obu kont (w PLN i walutowego). Jeżeli Twój pełnomocnik ma własne konto w PLN to możesz w oddziale banku ustanowić go również współwłaścicielem konta walutowego. Dzięki temu ta osoba będzie mogła skorzystać z karty wielowalutowej. W najbliższym czasie nie planujemy zmian w tym zakresie, natomiast Twoją opinię prześlę do osób, które zajmują się tym tematem.
Zwróć uwagę, że korzystając z karty wielowalutowej Visa Zbliżeniowa limit 300 zł pozwalający na uniknięcie opłaty miesięcznej za kartę jest sumowany z transakcji w PLN i walutach zagranicznych.
18-10-2018 09:15 | Edytowano: 18-10-2018 09:22
Posiadam konto Direct
Pełnomocnik jest pełnomocnikiem mojego konta PL i również pełnomocnikiem konta w EUR
Na czcie uzyskałem odpowiedż że w koncie direct nie można dodać współwaściciela
Jeszcze jedno pytanie.
Na przykład: mam swoją kartę Visa, inna osoba jest pełnomocnikiem konta, ale nie posiada swojej karty.
Czy pełnomocnik może używać mojej karty bez żadnych problemów?
Pytam, bo zdażyła mi się sytuacja gdzie pełnomocnik (o imieniu żeńskim) chciał zapłacić moją kartą a kasjerka odmówiła transakcji ponieważ zauważyła inne imie (męskie) na karcie.
U mnie też wydłużyli,przed chwilą zobaczyłem w aplikacji
04-11-2024