Odpowiedz

Opłata za kartę

Czy IngBank planuje wycofanie opłaty za użytkowanie karty w przypadku obrotów mniejszych niż 300 PLN. Moim zdaniem w obecnej sytuacji jest wiele osób, które nie chodzą do sklepów i nie mają gdzie wykonać transakcji kartą. W większości osoby starsze mają zakupy zrobione przez młodszych członków rodziny. Zresztą Ci młodsi to też mają ograniczone pole do wykonywania transakcji kartą. Dobrym rozwiązaniem byłaby zmiana na obrót roczny tak jak jest w przypadku kart kredytowych.

Odpowiedz
0 Lajków
jugger
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
1
0
14-04-2020
Wiadomość 1 z 3 (5 448 wyświetleń)

Re.: Opłata za kartę

Mi się wydaje, że lepszym pomysłem było by obniżenie progu np: do 200 zł czy zawieszenie w ogóle na czas pandemii pobierania opłat za kartę.
Odpowiedz
0 Lajków
Mitchris
Zaprawiony analityk II
Zaprawiony analityk II icon
161
73
05-11-2015
Wiadomość 2 z 3 (5 429 wyświetleń)

Re: Opłata za kartę

Dziękujemy za przesłane sugestie. Przekaże je do odpowienidej jednostki banku. Obecnie nie zmieniamy sposobu naliczania opłaty za kartę oraz warunku, żeby jej uniknąć. NIewykluczone jednak, że ze względu na przedłużającą się sytuację, nasze stanowisko ulegnie zmianie. O wszelkich zmianach dotyczących naszych usług informujemy na bieżaco na naszej stronie internetowej. Zachęcam do zaglądania Emotikon: Szczęśliwy 



-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta.
MagdalenaD
Moderator
Moderator icon
344
67
04-09-2015
Wiadomość 3 z 3 (5 374 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re.: Ogromny problem - jedna osoba w reprezentacji przy dwuosobowym schemacie akceptacji

Dzień dobry, czy udało się rozwiązać powyższy problem? I jeżeli tak to w jaki sposób, ponieważ mierze się dokładnie z tym samym problemem, jestem całkowicie zablokowany jeżeli chodzi o wysyłanie przel...

10-03-2025
Re.: Problem z zaciągnięciem kredytu gotówkowego

Przykro mi, że spotkała Cię taka sytuacja. Tutaj nie możemy sprawdzić Twojego wniosku i odnieść się do jego szczegółów. Jeśli złożyłeś reklamację w tej sprawie, to odpowie na nią analityk kredytowy -

...

10-03-2025
Składanie wniosków - wygaszanie oraz blokowanie ekranu

Cześć, 

 

Chciałbym poruszyć dziś temat usypiającego się ekranu podczas składania np. wniosku kredytowego. 

 

Podczas składania takowego wniosku, po zaledwie 10-15 sekundach ekran się przyciemnia, po czym

...

10-03-2025
Najbardziej pomocni użytkownicy