05-04-2016 09:46
Dwa pytania.
W bankomacie ING - po wpisaniu pinu i kwoty, transakcja zostaje odrzuconona (chyba kod 346)
W obcym bankomacie - nie możesz użyć tej karty
Karta płatnicza zbliżeniowa ING do konta Direct
Jeśli karta jest uszkodzona (używałem jej właściwie - jest cała) czy bank wymieni mi ją bezkosztowo?
Proszę o wyjaśnienie
Marcin
06-04-2016 08:00
Kartę płatniczą wymienimy bezpłatnie. Skontaktuj się z nami pod nr 32 357 00 12 - również sprawdzimy wspomniane kody błędów.
22-05-2016 21:22
SandraŚ pisze:Kartę płatniczą wymienimy bezpłatnie. Skontaktuj się z nami pod nr 32 357 00 12 - również sprawdzimy wspomniane kody błędów.
22.05.2016 ok.g.19 niedziela: Sytuacja podobna, tylko kod inny - 460 chip. Próba dodzwonienia na podany wyżej numer bezskuteczna z powodu rzekomo nieprawidłowego numeru pesel (był wpisany prawidłowo). Jakiś czas temu było podobne zdarzenie, też w niedzielę. Na drugi dzień okazało się, że karta jest w porządku. Czyli - nie ryzykować, szczególnie w niedzielę i zawsze mieć gotówkę przy sobie?
23-05-2016 21:37
Skontaktuj się z nami pod nr 32 357 00 12 - sprawdzimy to. W przypadku błędnego podania numeru pesel nastąpi połączenie z doradcą.
Możesz wysłać również wiadomość przez system bankowości internetowej Moje ING.
24-05-2016 00:13
Musztarda po obiedzie. Historia się powtórzyła - jak poprzednio, znowu w poniedziałek karta działała prawidłowo.
24-05-2016 09:39
Witam,
Po wymianie karty jest wszystko wporząku.
Pozdrawiam
Marcin
Dzień dobry,
czy za zamknięcie IKZE przed upływem 12 miesięcy na które nie zostały dokonane żadne wpłaty zostanie pobrana prowizja za zwrot?
Dziękujemy za opinię. Przekazałem ją do zespołu odpowiedzialnego za naszą bankowość.
12-12-2025Witam,
Proszę o powiększenie pola tekstowego "Tytuł" oraz "Nazwa i adres odbiorcy", tak jak to było w starej wersji, a najlepiej umożliwienie opcji powrotu do starego interfejsu. Ten jest nieintuicyjny
... 12-12-2025| Użytkownik | Liczba Lajków |
|---|---|
| 3 | |
| 2 | |
| 1 | |
| 1 |