Odpowiedz

Nowa karta Bankomatowa

Witam w sobotę 02.09. 17 dostałem od Państwa sms z informacją iż wysłaliście do mnie nową kartę płatniczą lecz do tej pory do mnie nie dotarła, mają państwo możliwość sprawdzenia co się dzieje z przesyłką ponieważ mam obawy że poczta zgubiła moją kartę. 
Odpowiedz
0 Lajków
cmrr93
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
3
0
10-04-2017
Wiadomość 1 z 2 (3 254 wyświetleń)

Re.: Nowa karta Bankomatowa

Przez forum niestety nie mogę tego sprawdzić. Proszę zadzwoń na naszą infolinię 32 357 00 12. Nasi doradcy sprawdzą dla Ciebie status wysyłki karty.

Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź Ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Odpowiedz
0 Lajków
ŁukaszW
Były moderator
Były moderator icon
699
229
12-10-2015
Wiadomość 2 z 2 (3 196 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Płatności telefonem przez aplikację ING

Jakiś czas temu zmieniłem telefon na Huawei. Okazało się, że nie mogę aktywować płatności telefonem . z czego wcześniej korzystałem bez problemu na telefonie Honor i Oppo. Po wielu próbach udałem się

...

16-02-2025
Re.: Hasło maskowane - pozwólcie nam je wyłączyć!

ING jako bank chwalę, za komunikację, relatywnie dobry UI,

ale z minusów to zazwyczaj ostrzegam przed tym maskowanie.

 

Rozumiem, że dla większości ludzi to jest dobry dodatkowy mechanizm bezpieczeństwa

...

16-02-2025
Problem z logowaniem do Moje ING po dodaniu nowego telefonu

Witam, Wczoraj dodałem nowy telefon do aplikacji Moje ING, otrzymałem SMS-a, że ze względów bezpieczeństwa moje bankowość internetowa została zablokowana. Próbowałem ją odblokować, ale pojawiał się bł

...

14-02-2025
Najbardziej pomocni użytkownicy