Odpowiedz

Niewidoczna karta kredytowa a polecenie przelewu/wypłata

Cześć,

Zastrzegłem kartę kredytową i nie wyrobiłem nowej w czasie 90 dni, po prostu zapomniałem. Umowy do dziś nie wypowiedziano. Niestety otrzymałem info, że nowej już nie mogę wyrobić, potwierdziło to kilkoro różnych konsultantów, rachunek jest wciąż aktywny… Spłaty następują.

 

Czy mogę w oddziale banku zlecić przelew na rachunek osobisty (prowizja teraz jest nieważna)? A jeśli nie, to czy mogę dokonać wypłaty w kasie? Nie mam karty, nie widzę jej w widoku, działania we własnym zakresie nie wchodzą w grę…


Swoją drogą, dziwna polityka, że nie mogę korzystać z aktywnej umowy.

 

Odpowiedz
0 Lajków
sbstnlksz
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
1
0
22-11-2023
Wiadomość 1 z 2 (3 067 wyświetleń)

Re: Niewidoczna karta kredytowa a polecenie przelewu/wypłata

Cześć,

nową kartę kredytową w miejsce zastrzeżonej możesz zamówić tylko do 90 dni od jej zastrzeżenia. Nie da się w placówce zlecić przelewu z zamkniętej karty. Rachunek może być ciągle aktywny ze względu na konieczną spłatę zadłużenia karty - tego tutaj nie mogę sprawdzić. Jeśli chcesz posiadać nową kartę konieczna będzie spłata poprzedniej, zamknięcie aktywnego rachunku karty i złożyć wniosku o wydanie całkowicie nowej karty i związanego z nią rachunku. 

**
Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie!
Odpowiedz
0 Lajków
SebastianM
Moderator
Moderator icon
128
20
03-03-2023
Wiadomość 2 z 2 (3 022 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re.: Zablokowaliśmy tę kwotę na płatność kartą?

Na Twoim koncie środki są zablokowane, ponieważ bank wyraził zgodę na transakcję - taka odpowiedź zostaje wysłana do punktu, w którym płacisz. Może się zdarzyć, że takiej odpowiedni nie otrzymają, lub

...

25-04-2025
Re.: Błędne zaczytywanie danych do Profilu Zaufanego - 2 imiona

Hm... przy zakładaniu profilu informują, że:

 

"Twoje dane pobraliśmy z twojego banku. Nie możesz ich tu edytować. Jeśli chcesz je zmienić, zrób to najpierw w swoim banku."

 

i

 

"Uwaga: drugie imię musi by

...

25-04-2025
Zablokowaliśmy tę kwotę na płatność kartą?

Witam,

 

Dokonywałem płatności za hotel kartą, na stronie nie potwierdzili żadnej rezerwacji. Z konta pieniądze zniknęły. Informacja pod kwotą jest następująca "Zablokowaliśmy tę kwotę na płatność kartą

...

25-04-2025
Najbardziej pomocni użytkownicy