22-11-2023 04:08
Cześć,
Zastrzegłem kartę kredytową i nie wyrobiłem nowej w czasie 90 dni, po prostu zapomniałem. Umowy do dziś nie wypowiedziano. Niestety otrzymałem info, że nowej już nie mogę wyrobić, potwierdziło to kilkoro różnych konsultantów, rachunek jest wciąż aktywny… Spłaty następują.
Czy mogę w oddziale banku zlecić przelew na rachunek osobisty (prowizja teraz jest nieważna)? A jeśli nie, to czy mogę dokonać wypłaty w kasie? Nie mam karty, nie widzę jej w widoku, działania we własnym zakresie nie wchodzą w grę…
Swoją drogą, dziwna polityka, że nie mogę korzystać z aktywnej umowy.
23-11-2023 08:53
Cześć,
nową kartę kredytową w miejsce zastrzeżonej możesz zamówić tylko do 90 dni od jej zastrzeżenia. Nie da się w placówce zlecić przelewu z zamkniętej karty. Rachunek może być ciągle aktywny ze względu na konieczną spłatę zadłużenia karty - tego tutaj nie mogę sprawdzić. Jeśli chcesz posiadać nową kartę konieczna będzie spłata poprzedniej, zamknięcie aktywnego rachunku karty i złożyć wniosku o wydanie całkowicie nowej karty i związanego z nią rachunku.
Nie mamy takich zgłoszeń. Proszę, zrestartuj telefon. Jeśli sytuacja będzie się powtarzać, napisz do nas na czacie w bankowości internetowej. Przyjmiemy zgłoszenie techniczne.
13-11-2024Dzień dobry,
czy ING udziela kredytu hipotecznego na budowę domu na działce ze służebnością gruntową niewielkiego obszaru tej działki?
Pozdrawiam
13-11-2024Dziękujemy za opinie, przekazaliśmy to do odpowiedniego działu.
13-11-2024Użytkownik | Liczba Lajków |
---|---|
7 | |
1 | |
1 | |
1 | |
1 |