Odpowiedz

Niedziałające płatności zbliżeniowe

Mam mały problem z kartą w ING. Nie dalej jak kilkanaście dni temu w mojej starcie karcie zaprzestały działać płatności zbliżeniowe - zbliżając kartę terminal zapiszczał dwa razy, płatności nie dało się zrealizować. W trakcie rozmowy z konsultantem zareklamowałem kartę, dwa dni temu przyszła nowa karta. Aktywowałem ją, wpłaciłem na konto pieniądze we wpłatomacie, wczoraj chciałem coś zapłacić zbliżeniowo i... dalej się nie da. Na terminalu wyskoczył jakiś komunikat, ale specjalnie mnie to nie zmartwiło, bo czasem może się przecież tak zdarzyć. Dzisiaj jednak sytuacja się powtórzyła, co już przestało mi się podobać, bo karta jest nowiutka. Co mogę dalej z tym zrobić? Średnio uśmiecha mi się znowu pozbyć się karty, bo jak rozumiem nieważne czy reklamuje czy zamawiam nową kartę, stara jest z automatu blokowana.

Muszę szczerze przyznać, że tak fatalnych kart jak w ING nie spotkałem nigdy i nigdzie. Przez 4 czy 5 lat przygody z ING będę zmuszony najprawdopodobniej trzeci raz zareklamować kartę, co ciekawe, parę lat temu bank wymieniał wszystkim MasterCardy na Visę, bo MC bardziej awaryjne, a tymczasem nigdy z żadnym MC nie miałem problemów, a z VISĄ ciągle coś się dzieje. Pomijam fakt, że te karty po chwili wyglądają jakby wróciły z wojny (chciałbym zobaczyć taką kartę po 5 latach), co także nigdzie indziej mi się nie zdarzyło, żeby karta tak szybko się zużywała. 

Odpowiedz
0 Lajków
dejw
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
4
0
24-11-2016
Wiadomość 1 z 5 (27 016 wyświetleń)

Re.: Niedziałające płatności zbliżeniowe

[ Edytowane ]

Płatności zbliżeniowe będą aktywne po użyciu karty za pomocą PIN-u. Wpłata we wpłatomacie nie wymaga podania kodu PIN.

Zapłać kartą za pomocą PIN-u, a następnie spróbuj zapłacić zbliżeniowo. Jeżeli problem będzie dalej występował, skontaktuj się z nami: 32 357  00 12. Sprawdzimy to. 

 

 

 

 

---
Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź Ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
MarcinB
Były moderator
Były moderator icon
445
144
04-09-2015
Wiadomość 2 z 5 (27 009 wyświetleń)

Re.: Niedziałające płatności zbliżeniowe

Ok Emotikon: Szczęśliwy Chyba zrobiłem niepotrzebne zamieszanie, dzięki serdeczne za odpowiedź.

 

Pozdrawiam

Odpowiedz
0 Lajków
dejw
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
4
0
24-11-2016
Wiadomość 3 z 5 (27 006 wyświetleń)

Re.: Niedziałające płatności zbliżeniowe

Dzięki za pomoc z kartą, wszystko działa. Mam jednak jeszcze jedno pytanie. Jakiś czas temu, nie wiem czy wszystkie, ale większość transakcji zbliżeniowych do 5 dych nie była od razu blokowana na rachunku - kiedyś interesowałem się tematem i wiem, że to kwestia płatności on- i offline - natomiast ostatnio wszystkie płatności zbliżeniowe miałem od razu blokowane, co było dla mnie bardziej komfortowe. Przy nowej karcie znów wrócił stary problem - część transakcji jest od razu blokowana, część nie. Mogę temu jakoś zaradzić czy pozostaje mi się ponownie przyzwyczaić albo zrezygnować z płatności zbliżeniowych?

Odpowiedz
0 Lajków
dejw
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
4
0
24-11-2016
Wiadomość 4 z 5 (26 939 wyświetleń)

Re.: Niedziałające płatności zbliżeniowe

@dejw W przypadku płatności zbliżeniowych kartą Visa Zbliżeniowa nie możemy przewidzieć czy dana transakcja nałoży blokadę czy nie. Jeżeli zależy Ci na blokadzie każdej płatności, to możesz skorzystać z naklejki Zbliżak Visa. Służy tylko do transakcji zbliżeniowych i możesz teraz skorzystać z promocji na zwrot opłaty za wydanie karty.



-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta.
MonikaC
Moderator
Moderator icon
647
122
04-09-2015
Wiadomość 5 z 5 (26 867 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re: Re.: Brak telefonu od ING, aktywacja aplikacji

Mam ten sam problem. Jak to rozwiązać?

24-11-2024
Re: Re.: Brak telefonu od ING, aktywacja aplikacji

Witam,

mam podobnie, podczas próby aktywacji aplikacji wszystko przebiega prawidłowo aż do przyjścia smsa z kodem i po jego wpisaniu do aplikacji pojawia się ekran na wpisanie kodu przekazanego przez p

...

24-11-2024
Re.: Inne dane przelewu niż właściciela konta

I prawidłowo. Jak można podawać inne dane? Wiesz, że na to są paragrafy?

23-11-2024
Najbardziej pomocni użytkownicy