24-11-2016 16:43
Mam mały problem z kartą w ING. Nie dalej jak kilkanaście dni temu w mojej starcie karcie zaprzestały działać płatności zbliżeniowe - zbliżając kartę terminal zapiszczał dwa razy, płatności nie dało się zrealizować. W trakcie rozmowy z konsultantem zareklamowałem kartę, dwa dni temu przyszła nowa karta. Aktywowałem ją, wpłaciłem na konto pieniądze we wpłatomacie, wczoraj chciałem coś zapłacić zbliżeniowo i... dalej się nie da. Na terminalu wyskoczył jakiś komunikat, ale specjalnie mnie to nie zmartwiło, bo czasem może się przecież tak zdarzyć. Dzisiaj jednak sytuacja się powtórzyła, co już przestało mi się podobać, bo karta jest nowiutka. Co mogę dalej z tym zrobić? Średnio uśmiecha mi się znowu pozbyć się karty, bo jak rozumiem nieważne czy reklamuje czy zamawiam nową kartę, stara jest z automatu blokowana.
Muszę szczerze przyznać, że tak fatalnych kart jak w ING nie spotkałem nigdy i nigdzie. Przez 4 czy 5 lat przygody z ING będę zmuszony najprawdopodobniej trzeci raz zareklamować kartę, co ciekawe, parę lat temu bank wymieniał wszystkim MasterCardy na Visę, bo MC bardziej awaryjne, a tymczasem nigdy z żadnym MC nie miałem problemów, a z VISĄ ciągle coś się dzieje. Pomijam fakt, że te karty po chwili wyglądają jakby wróciły z wojny (chciałbym zobaczyć taką kartę po 5 latach), co także nigdzie indziej mi się nie zdarzyło, żeby karta tak szybko się zużywała.
24-11-2016 17:30 | Edytowano: 24-11-2016 17:31
Płatności zbliżeniowe będą aktywne po użyciu karty za pomocą PIN-u. Wpłata we wpłatomacie nie wymaga podania kodu PIN.
Zapłać kartą za pomocą PIN-u, a następnie spróbuj zapłacić zbliżeniowo. Jeżeli problem będzie dalej występował, skontaktuj się z nami: 32 357 00 12. Sprawdzimy to.
24-11-2016 17:36
Ok Chyba zrobiłem niepotrzebne zamieszanie, dzięki serdeczne za odpowiedź.
Pozdrawiam
29-11-2016 10:22
Dzięki za pomoc z kartą, wszystko działa. Mam jednak jeszcze jedno pytanie. Jakiś czas temu, nie wiem czy wszystkie, ale większość transakcji zbliżeniowych do 5 dych nie była od razu blokowana na rachunku - kiedyś interesowałem się tematem i wiem, że to kwestia płatności on- i offline - natomiast ostatnio wszystkie płatności zbliżeniowe miałem od razu blokowane, co było dla mnie bardziej komfortowe. Przy nowej karcie znów wrócił stary problem - część transakcji jest od razu blokowana, część nie. Mogę temu jakoś zaradzić czy pozostaje mi się ponownie przyzwyczaić albo zrezygnować z płatności zbliżeniowych?
30-11-2016 10:27
@dejw W przypadku płatności zbliżeniowych kartą Visa Zbliżeniowa nie możemy przewidzieć czy dana transakcja nałoży blokadę czy nie. Jeżeli zależy Ci na blokadzie każdej płatności, to możesz skorzystać z naklejki Zbliżak Visa. Służy tylko do transakcji zbliżeniowych i możesz teraz skorzystać z promocji na zwrot opłaty za wydanie karty.
Mam ten sam problem. Jak to rozwiązać?
24-11-2024Witam,
mam podobnie, podczas próby aktywacji aplikacji wszystko przebiega prawidłowo aż do przyjścia smsa z kodem i po jego wpisaniu do aplikacji pojawia się ekran na wpisanie kodu przekazanego przez p
... 24-11-2024I prawidłowo. Jak można podawać inne dane? Wiesz, że na to są paragrafy?
23-11-2024Użytkownik | Liczba Lajków |
---|---|
7 | |
1 | |
1 | |
1 | |
1 |