Odpowiedz

Mastercard HCE nie działa

Witam, moja karta Mastercard HCE nie działa.

Podczas próby płatności telefonem Samsung Galaxy S4 I9505:
- po zaświeceniu się zielonych lampek na terminalu przez krótką chwilę prezentowany jest komunikat "Autoryzacja" po czym od razu "Karta nie istnieje". Do płatności nie dochodzi,
- w innych terminalach zbliżeniowych, nie dochodzi do odczytu karty przez terminal (zielone lampki na terminalu nie świecą się).

Czynności wykonane:
- dwukrotna reinstalacja aplikacji,
- aktualizacja Google Services,
- próba płatności telefonem bez karty SIM,
- zastrzeżenie karty HCE i zamówienie nowej,
- próba płatności z podświetlonym ekranem, odblokowanym telefonem oraz zadblokowanym telefonem,
- usunięcie i ponowne dodanie telefonu do urządzenień zaufanych,
- kilkukrotny reset telefonu, modułu NFC w Androidzie


P.S. W telefonie Android 5.0.1

Odpowiedz
0 Lajków
no_one
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
1
0
24-03-2017
Wiadomość 1 z 2 (3 838 wyświetleń)

Re.: Mastercard HCE nie działa

Prosimy wyślij nam te wszystkie informacje przez bankowość internetową lub mobilną. Wystarczy wybrać Wiadomości, a potem Napisz wiadomość. W ten sposób będziemy mogli sprawdzić HCE w Twojej aplikacji.



-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta
Odpowiedz
0 Lajków
AgnieszkaBin
Moderator
Moderator icon
805
176
04-09-2015
Wiadomość 2 z 2 (3 807 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re: Wydłużenie okresu budowlanego

Skontaktuj się z nami specjalistami hipotecznymi po zalogowaniu do Mojego ING lub pod numerem 32 357 00 57. Specjaliści są dostępni w dni robocze od 8:00 do 18:00. Sprawdzimy to dla Ciebie. 

17-11-2025
Re: Wpłata pieniędzy i wyłączył się wpłatomat

Przekazałem prośbę o przyspieszenie do odpowiedniego działu. 

17-11-2025
Wpłata pieniędzy i wyłączył się wpłatomat

Witam,
Wpłatomat podczas wpłaty 5k przyjął pieniądze i wyłączył się.
Reklamacja zgłoszona od razu 112415/112025
Proszę o przyśpieszenie reklamacji, pilnie potrzebuję tej gotówki do opłat.

17-11-2025
Najbardziej pomocni użytkownicy