24-03-2017 19:13
Witam, moja karta Mastercard HCE nie działa.
Podczas próby płatności telefonem Samsung Galaxy S4 I9505:
- po zaświeceniu się zielonych lampek na terminalu przez krótką chwilę prezentowany jest komunikat "Autoryzacja" po czym od razu "Karta nie istnieje". Do płatności nie dochodzi,
- w innych terminalach zbliżeniowych, nie dochodzi do odczytu karty przez terminal (zielone lampki na terminalu nie świecą się).
Czynności wykonane:
- dwukrotna reinstalacja aplikacji,
- aktualizacja Google Services,
- próba płatności telefonem bez karty SIM,
- zastrzeżenie karty HCE i zamówienie nowej,
- próba płatności z podświetlonym ekranem, odblokowanym telefonem oraz zadblokowanym telefonem,
- usunięcie i ponowne dodanie telefonu do urządzenień zaufanych,
- kilkukrotny reset telefonu, modułu NFC w Androidzie
P.S. W telefonie Android 5.0.1
25-03-2017 10:30
Prosimy wyślij nam te wszystkie informacje przez bankowość internetową lub mobilną. Wystarczy wybrać Wiadomości, a potem Napisz wiadomość. W ten sposób będziemy mogli sprawdzić HCE w Twojej aplikacji.
To przyglądajcie się i szybko wprowadzajcie Dzisiaj IKE, ETFy oraz zagraniczne rynki to podstawa. Jeśli się nie mylę, to dzisiaj każda wasza licząca się konkurencja ma wyżej wymienione usługi w swoic
... 27-11-2024Nie chce zakładać nowego wątku.
Naprawcie te bilety. Restart telefonu nie poprawia sytuacji. Zamknięcie całkowicie apki ING również.
Bilet zaraz po zakupie można podejrzeć. Natomiast później (np na żąda
... 27-11-2024To, że ktoś nie umie drukować to od razu argument, że logo ING nie w kolorze? Przecież tylko głównie o logo chodzi.
Jakoś w mBanku mamy w kolorze do dzisiaj
27-11-2024Użytkownik | Liczba Lajków |
---|---|
7 | |
1 | |
1 | |
1 | |
1 |