24-03-2017 19:13
Witam, moja karta Mastercard HCE nie działa.
Podczas próby płatności telefonem Samsung Galaxy S4 I9505:
- po zaświeceniu się zielonych lampek na terminalu przez krótką chwilę prezentowany jest komunikat "Autoryzacja" po czym od razu "Karta nie istnieje". Do płatności nie dochodzi,
- w innych terminalach zbliżeniowych, nie dochodzi do odczytu karty przez terminal (zielone lampki na terminalu nie świecą się).
Czynności wykonane:
- dwukrotna reinstalacja aplikacji,
- aktualizacja Google Services,
- próba płatności telefonem bez karty SIM,
- zastrzeżenie karty HCE i zamówienie nowej,
- próba płatności z podświetlonym ekranem, odblokowanym telefonem oraz zadblokowanym telefonem,
- usunięcie i ponowne dodanie telefonu do urządzenień zaufanych,
- kilkukrotny reset telefonu, modułu NFC w Androidzie
P.S. W telefonie Android 5.0.1
25-03-2017 10:30
Prosimy wyślij nam te wszystkie informacje przez bankowość internetową lub mobilną. Wystarczy wybrać Wiadomości, a potem Napisz wiadomość. W ten sposób będziemy mogli sprawdzić HCE w Twojej aplikacji.
Witam
zgodnie z moją interpretacją po konsultacji z ośrodkiem pomocy społecznej :
1: zwrot podatku (ulga na dzieci, nadpłacony podatek) jeżeli nie przekracza 5 krotności 823 zł to nie zalicza się do doc
Ofertą kredytów hipotecznych zajmują się nasi eksperci hipoteczni w placówkach banku. W tej sprawie umówi się z nimi na rozmowę. Po zalogowaniu do Mojego ING proszę wybrać: Pomoc i kontakt (na dole st
... 16-12-2025Możesz wpłacić pieniądze na konto narzeczone, aby spłacić kredyt. W sprawie kwestii skarbowych i US się nie wypowiemy. Musisz skonsultować to z nimi. Możesz też wpłacić pieniądze na konto techniczne i
... 15-12-2025| Użytkownik | Liczba Lajków |
|---|---|
| 3 | |
| 2 | |
| 1 | |
| 1 | |
| 1 |