Odpowiedz

Kiedy dotrze nowa karta?

Witam, posiadam obecnie kartę której ważność upłynie w lutym. 3 stycznia dostałem sms że nowa karta jest już w produkcji i w tym miesiącu powinienem ją otrzymać. Do tej pory jej nie posiadam mimo iż w aplikacji moje int nowa karta widnieje jako nieaktywna i teraz nie wiem czy się niepokoić czy jeszcze czekać do tego piątku..

Odpowiedz
0 Lajków
pomige
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
3
0
25-09-2016
Wiadomość 1 z 4 (3 997 wyświetleń)

Re.: Kiedy dotrze nowa karta?

Jeśli masz kartę ważną do końca lutego, to nową powinniśmy wysłać 31 stycznia. Najpóźniej powinna być ona u Ciebie do połowy lutego.


-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta.
IlonaU
Moderator
Moderator icon
1138
226
07-06-2017
Wiadomość 2 z 4 (3 947 wyświetleń)

Re.: Kiedy dotrze nowa karta?

Obecna karta ma ważność 02/25. Więc nie wiem jak to interpretować? Do lutego czy do końca lutego? ;d

Odpowiedz
0 Lajków
pomige
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
3
0
25-09-2016
Wiadomość 3 z 4 (3 941 wyświetleń)

Re.: Kiedy dotrze nowa karta?

Jeśli masz datę 02/25, to jest ważna do końca lutego. Nowa karta powinna do Ciebie dotrzeć do połowy przyszłego miesiąca. 



-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta.
IlonaU
Moderator
Moderator icon
1138
226
07-06-2017
Wiadomość 4 z 4 (3 939 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Konto firmowe - Apple Pay na macOS 26 Tahoe

Witam,

 

zmieniłem starego MacBooka Pro z 2015 r. na nowego MacBooka Air 15 i mam problem z ponownym dodaniem kart firmowych do Apple Pay. Po zmianie komputera na nowy, co wiązało się w moim przypadku z

...

17-11-2025
Re: Wydłużenie okresu budowlanego

Skontaktuj się z nami specjalistami hipotecznymi po zalogowaniu do Mojego ING lub pod numerem 32 357 00 57. Specjaliści są dostępni w dni robocze od 8:00 do 18:00. Sprawdzimy to dla Ciebie. 

17-11-2025
Re: Wpłata pieniędzy i wyłączył się wpłatomat

Przekazałem prośbę o przyspieszenie do odpowiedniego działu. 

17-11-2025
Najbardziej pomocni użytkownicy