27-02-2019 14:37
27-02-2019 15:27
27-02-2019 15:57 | Edytowano: 27-02-2019 16:02
27-02-2019 17:31
HMPrince, Mortisto, po naszych testach zauważyliśmy problemy z kartą Mastercard w telefonie po aktualizacji Androida 9 w grudniu 2018 r. Jeżeli pobraliście aktualizację w tym roku, to proszę spróbujcie jeszcze usunąć urządzenie z zaufanych w Moim ING przez przeglądarkę w Dane i ustawienia/Aplikacja mobilna. Następnie w ustawieniach telefonu wybierzcie menadżera aplikacji. Znajdziecie aplikację Moje ING i wejdziecie w ustawienia pamięci. Wybierzecie Wyczyść dane. Następnie na nowo uruchomicie aplikację i ją aktywujecie. Po zalogowaniu do aplikacji w Karty i płatności telefonem wybierzecie Mastercard w telefonie i aktywujecie kartę. Następnie w opcji Możesz także w Moje ING zobaczcie czy macie opcję aktywacji płatności. Jeżeli tak, to aktywujcie.
27-02-2019 22:04
28-02-2019 20:49
28-02-2019 22:46
@Mortisto spróbuj postąpić analogicznie jak napisaliśmy w przypadku Mastercarda. Daj nam znać czy to rozwiązanie pomogło.
@HMPrince jeśli możesz zrób reset. Prosimy wróć z informacją jaki będzie rezultat.
01-03-2019 08:39
01-03-2019 12:41
01-03-2019 14:24 | Edytowano: 01-03-2019 14:26
Dzień dobry,
czy za zamknięcie IKZE przed upływem 12 miesięcy na które nie zostały dokonane żadne wpłaty zostanie pobrana prowizja za zwrot?
Dziękujemy za opinię. Przekazałem ją do zespołu odpowiedzialnego za naszą bankowość.
12-12-2025Witam,
Proszę o powiększenie pola tekstowego "Tytuł" oraz "Nazwa i adres odbiorcy", tak jak to było w starej wersji, a najlepiej umożliwienie opcji powrotu do starego interfejsu. Ten jest nieintuicyjny
... 12-12-2025| Użytkownik | Liczba Lajków |
|---|---|
| 3 | |
| 2 | |
| 1 | |
| 1 |