Odpowiedz

Karta Maestro do konta EUR

Są prowadzone prace nad wprowadzeniem kart Maestro z możliwością płatności zbliżeniowych?.

Odpowiedz
0 Lajków
Użytkownik nie istnieje
Wiadomość 1 z 5 (8 253 wyświetleń)

Re: Karta Maestro do konta EUR

Pracujemy nad tym. Już wkrótce wprowadzimy takie rozwiązanie Emotikon: Szczęśliwy

*****
Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie :-)
Odpowiedz
0 Lajków
PatrycjaT
Były moderator
Były moderator icon
307
69
29-01-2018
Wiadomość 2 z 5 (7 994 wyświetleń)

Re: Karta Maestro do konta EUR

Czy rozwiązanie o którym Pani mówiła było zastąpienie karty Maestro Mastercardem?

W niektórych krajach (np. Holandia, Niemcy, Belgia) poza ośrodkami turystycznymi nie ma możliwości płacenia kartami MasterCard oraz Visa - akceptowane są tylko Maestro i VPay... Rozumiem, że karty Maestro EUR już nie wydacie?

Odpowiedz
0 Lajków
wojwyd
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
1
0
15-01-2019
Wiadomość 3 z 5 (7 050 wyświetleń)

Re: Karta Maestro do konta EUR

Zastąpiliśmy karty Maestro kartami Mastercard w euro. Zmiana pozwoliła nam na udostępnienie m.in. funkcji płatności zbliżeniowych. Niestety nie mamy wpływu na to, w jakich punktach karty Mastercard są akceptowane. Informacja o tym, jakie karty przyjmuje dany sklep, powinna znajdować się na drzwiach wejściowych lub przy kasie.

 

Obecnie nie wydajemy już kart Maestro. 



-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta.
Odpowiedz
0 Lajków
KarolinaM
Moderator
Moderator icon
597
127
19-03-2018
Wiadomość 4 z 5 (6 988 wyświetleń)

Re.: Karta Maestro do konta EUR

Proszę Pracujcie szybciej nad Kartami Maestro bo z Mastercard życie jest straszne i ciężkie

Odpowiedz
0 Lajków
szyna
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
1
0
17-01-2019
Wiadomość 5 z 5 (6 927 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re.: Zablokowaliśmy tę kwotę na płatność kartą?

Na Twoim koncie środki są zablokowane, ponieważ bank wyraził zgodę na transakcję - taka odpowiedź zostaje wysłana do punktu, w którym płacisz. Może się zdarzyć, że takiej odpowiedni nie otrzymają, lub

...

25-04-2025
Re.: Błędne zaczytywanie danych do Profilu Zaufanego - 2 imiona

Hm... przy zakładaniu profilu informują, że:

 

"Twoje dane pobraliśmy z twojego banku. Nie możesz ich tu edytować. Jeśli chcesz je zmienić, zrób to najpierw w swoim banku."

 

i

 

"Uwaga: drugie imię musi by

...

25-04-2025
Zablokowaliśmy tę kwotę na płatność kartą?

Witam,

 

Dokonywałem płatności za hotel kartą, na stronie nie potwierdzili żadnej rezerwacji. Z konta pieniądze zniknęły. Informacja pod kwotą jest następująca "Zablokowaliśmy tę kwotę na płatność kartą

...

25-04-2025
Najbardziej pomocni użytkownicy