02-04-2023 10:33 – ostatnio edytowany 02-04-2023 10:41 przez IlonaU
Dzień dobry,
Mam aktywną kartę K@rta wirtualna ING VISA i dostępne na niej środki.
Przy próbie zapłaty za subskrypcję ChatGPT wersja 4 otrzymuję komunikat: "Karta została odrzucona.".
Czy to oznacza, że serwis/karta/bank nie obsługuje tych płatności?
Joanna
03-04-2023 11:56
Taka transakcja mogła być odrzucona z wielu powodów. W celu wyjaśnienia tej sytuacji, bardzo proszę o kontakt z nami na czacie po zalogowaniu w Moim ING bądź na infolinii, pod numerem 32 357 00 69.
Dziękujemy za zgłoszenie. Przekazałem Twoje uwagi do odpowiedniego zespołu i to sprawdzimy.
08-11-2024Aplikacja nadal nie działa. Brak na stronie jakiejkolwiek informacji na ten temat. Niestety jestem coraz mniej zadowolony z tego banku.
08-11-2024Mieliśmy wczoraj problemy z działaniem aplikacji. Rozwiązaliśmy już je. Jeśli na Twoim koncie nie pojawiła się wpłata, napisz do nas na czacie, który w aplikacji znajdziesz na dole.
08-11-2024