02-04-2023 10:33 – ostatnio edytowany 02-04-2023 10:41 przez IlonaU
Dzień dobry,
Mam aktywną kartę K@rta wirtualna ING VISA i dostępne na niej środki.
Przy próbie zapłaty za subskrypcję ChatGPT wersja 4 otrzymuję komunikat: "Karta została odrzucona.".
Czy to oznacza, że serwis/karta/bank nie obsługuje tych płatności?
Joanna
03-04-2023 11:56
Taka transakcja mogła być odrzucona z wielu powodów. W celu wyjaśnienia tej sytuacji, bardzo proszę o kontakt z nami na czacie po zalogowaniu w Moim ING bądź na infolinii, pod numerem 32 357 00 69.
Prosimy, w tej sprawie skontaktuj się z nami na czacie w Moim ING w dni robocze od 8-16 i specjaliści od restrukturyzacji sprawdzą Twoją sytuację i dane w systemie bankowym.
02-11-2024