Odpowiedz

Brak wyboru organizacji płatniczej

Dlaczego w ING nie ma możliwości wyboru karty debetowej poza Visa, również MasterCard'a?

Karty kredytowe są do wyboru a debetowa tylko Visa.

Powinien być wybór karty jak ma konkurencja np MBank.

Jestem w Europie to powinien być MasterCard, interesują mnie wyjazda poza Europę np do USA czy Kanady - od tego jest Visa.

W Niemczech jest ciężko płacić Visą. Waszą kartą już w kilku placówkach (centra handlowe, sklepy) miałem problem z Visą i musiałem płacić kartą konkurencji wydaną przez MC.

KIedyś ING miało MasterCarda i to się ceniło, ponieważ większość banków "wciskała" wszystkim amerykańską organizację VISA.

Już nie wspomnę o niskiej jakości wykonania Karty VISA ING. Mam ją 14 miesiący i już nie widać na niej cyfr z numeru karty. Mbank np poszedł poza opcją wyboru MC czy VISA w kartę debetową wypukłą, która raz, że lepiej wygląda a dwa - jest znacznie lepiej wykonana.

 

Czy ING w nabliższej przyszłości będzie oferował również obok VISY karty debetowe MasterCarda?

viggen
Główny rachmistrz II
Główny rachmistrz II icon
335
49
03-02-2016
Wiadomość 1 z 2 (3 477 wyświetleń)

Re.: Brak wyboru organizacji płatniczej

Na początku 2013 roku podjęliśmy decyzję o wycofaniu karty MasterCard z oferty dla klienta indywidualnego.
Karta Visa jest akceptowana w ponad 200 krajach, a sieć jej akceptacji jest cały czas powiększana tak, aby można było korzystać z możliwie największej liczby miejsc na świecie płacąc kartą Visa Zbliżeniową.

Zachęcam również do założenia konta walutowego w EUR do którego wydajemy kartę Maestro. Informacje na tamet konta są dostępne na naszej stronie.

Na chwilę obecną karty MasterCard są oferowane tylko i wyłącznie dla klientów firmowych.



-----------------
Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź Ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
KatarzynaA
Były moderator
Były moderator icon
354
91
04-09-2015
Wiadomość 2 z 2 (3 417 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re.: [UX] [Historia] [datepicker] Bardzo niewygodny tooltip

Dziękujemy za zgłoszenie. Przekazałem Twoje uwagi do odpowiedniego zespołu i to sprawdzimy.

08-11-2024
Re.: problem z aplikacja banku

Aplikacja nadal nie działa. Brak na stronie jakiejkolwiek informacji na ten temat. Niestety jestem coraz mniej zadowolony z tego banku.

08-11-2024
Re.: problem z aplikacja banku

Mieliśmy wczoraj problemy z działaniem aplikacji. Rozwiązaliśmy już je. Jeśli na Twoim koncie nie pojawiła się wpłata, napisz do nas na czacie, który w aplikacji znajdziesz na dole.

08-11-2024
Najbardziej pomocni użytkownicy