18-06-2018 09:03
Witam.
Chciałbym zmienić wizerunek swojej karty, jednak w ustawieniach "VISA zbliżeniowa do KONTO Direct" nie ma tej funkcji, a pamiętam, że jeszcze do niedawna była tam ona dostępna.
Czy ta funkcja została przeniesiona w inne miejsce, czy jest ona chwilowo niedostępna?
Pozdrawiam.
19-06-2018 09:16
Wizerunek swojej karty, możesz zmienić po zalogowaniu do Mojego ING wybierając kolejno:
-Moje finanse,
-karty i płatności telefonem,
-kartę dla której chcesz zmienić wizerunek,
-zmień wizerunek karty.
Jeśli w tym miejscu nie widzisz danej opcji może to oznaczać, że Twoja karta traci ważność. W tej sytuacji wizerunek będziesz mógł zmienić dopiero jak aktywujesz nową kartę.
20-06-2018 08:50
Dziękuję za odpowiedź.
Obecna karta traci ważność z końcem lipca, więc ten wariant jest jak najbardziej prawdopodobny.
Witam, składałam wniosek przez Specjalistę w dniu 8 marca 2024. Dosyłaliśmy zaświadczenie w międzyczasie więc do analizy trafił dopiero 22 marca. Na stronie, gdzie można sprawdzać status wniosku widni
... 19-04-2024Hey wszystkim ! jestem od dawna zadowolonym klientem ING - miałem konto firmowe, teraz mam prywatne. Miałem też już jeden kredyt hipoteczny, który bezproblemowo spłaciłem. Chciałbym ubiegać się o nowy
... 19-04-2024Klucz U2F służy tylko i wyłącznie do zatwierdzenia logowania. Nie autoryzuje nim żadnych przelewów.
I tutaj właśnie mamy problem. Ty musisz wpisywać kod z sms żeby wyszedł przelew. Czyli jest to bez
... 19-04-2024