Odpowiedz

Brak możliwości zmiany wizerunku karty

Witam.

Chciałbym zmienić wizerunek swojej karty, jednak w ustawieniach "VISA zbliżeniowa do KONTO Direct" nie ma tej funkcji, a pamiętam, że jeszcze do niedawna była tam ona dostępna.

Czy ta funkcja została przeniesiona w inne miejsce, czy jest ona chwilowo niedostępna?

Pozdrawiam.

GregSow1406
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
2
1
18-06-2018
Wiadomość 1 z 3 (10 335 wyświetleń)

Re: Brak możliwości zmiany wizerunku karty

Wizerunek swojej karty, możesz zmienić po zalogowaniu do Mojego ING wybierając kolejno:

-Moje finanse,

-karty i płatności telefonem,

-kartę dla której chcesz zmienić wizerunek,

-zmień wizerunek karty.

Jeśli w tym miejscu nie widzisz danej opcji może to oznaczać, że Twoja karta traci ważność. W tej sytuacji wizerunek będziesz mógł zmienić dopiero jak aktywujesz nową kartę. 

Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź Ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
AgnieszkaS
Były moderator
Były moderator icon
408
112
12-10-2015
Wiadomość 2 z 3 (10 303 wyświetleń)

Re: Brak możliwości zmiany wizerunku karty

Dziękuję za odpowiedź.

Obecna karta traci ważność z końcem lipca, więc ten wariant jest jak najbardziej prawdopodobny.

Odpowiedz
0 Lajków
GregSow1406
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
2
1
18-06-2018
Wiadomość 3 z 3 (10 271 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re: Zapętlony reset aplikacji. Dźwięk powiadomienia

Witaj,
chciałabym pomóc, ale przez Społeczność nie mogę potwierdzić Twoich danych. Jest to ogólny kontakt. Do wyjaśnienia tej sytuacji będzie potrzebne zgłoszenie techniczne. Możemy je przyjąć podczas

...

18-04-2024
Re: ubezpieczenie nieruchomości

Przez Społeczność nie mogę sprawdzić Twojej sytuacji. Jest to ogólny kontakt. Proszę, napisz do nas na czacie w Moim ING od poniedziałku do piątku od 8:00 do 18:00. Specjaliści hipoteczni sprawdzą syt

...

18-04-2024
Re: Zeskanuj i zapłać

Szkoda, byłaby to bardzo przydatna funkcja.

Niestety, ale "Zapłać rachunek ze zdjęcia lub pliku", to zupełnie inna funkcja, zupełnie nieprzydatna dla klienta indywidualnego, który przy kasie w sklepie

...

18-04-2024
Najbardziej pomocni użytkownicy