18-06-2018 09:03
Witam.
Chciałbym zmienić wizerunek swojej karty, jednak w ustawieniach "VISA zbliżeniowa do KONTO Direct" nie ma tej funkcji, a pamiętam, że jeszcze do niedawna była tam ona dostępna.
Czy ta funkcja została przeniesiona w inne miejsce, czy jest ona chwilowo niedostępna?
Pozdrawiam.
19-06-2018 09:16
Wizerunek swojej karty, możesz zmienić po zalogowaniu do Mojego ING wybierając kolejno:
-Moje finanse,
-karty i płatności telefonem,
-kartę dla której chcesz zmienić wizerunek,
-zmień wizerunek karty.
Jeśli w tym miejscu nie widzisz danej opcji może to oznaczać, że Twoja karta traci ważność. W tej sytuacji wizerunek będziesz mógł zmienić dopiero jak aktywujesz nową kartę.
20-06-2018 08:50
Dziękuję za odpowiedź.
Obecna karta traci ważność z końcem lipca, więc ten wariant jest jak najbardziej prawdopodobny.
Prawdą jest, że przestępcy potrafią nadpisać nadawcę wysyłanego SMSa, który będzie wyglądał jak wysłany z ING. Jednak nie potrafią wysłać w imieniu banku kodu autoryzacyjnego, którego można użyć w apl
... 06-12-2025Trudno nam się tutaj odnieść do Twojej sprawy. Natomiast jeśli nie zgadzasz się z odpowiedzią na reklamację, to możesz się od niej odwołać. Możesz też napisać do nas na czacie, po zalogowaniu w Moim I
... 06-12-2025Trafiłem na ten temat w "społeczności ING " bo szukam rozwiązania problemu . Też spotkała mnie blokada konta przez brak oświadczenia. Zablokowane konto - na początku to się z tego śmiałem ale teraz
... 06-12-2025| Użytkownik | Liczba Lajków |
|---|---|
| 3 | |
| 2 | |
| 1 | |
| 1 |