Odpowiedz

Brak możliwości zmiany wizerunku karty

Witam.

Chciałbym zmienić wizerunek swojej karty, jednak w ustawieniach "VISA zbliżeniowa do KONTO Direct" nie ma tej funkcji, a pamiętam, że jeszcze do niedawna była tam ona dostępna.

Czy ta funkcja została przeniesiona w inne miejsce, czy jest ona chwilowo niedostępna?

Pozdrawiam.

GregSow1406
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
2
1
18-06-2018
Wiadomość 1 z 3 (10 381 wyświetleń)

Re: Brak możliwości zmiany wizerunku karty

Wizerunek swojej karty, możesz zmienić po zalogowaniu do Mojego ING wybierając kolejno:

-Moje finanse,

-karty i płatności telefonem,

-kartę dla której chcesz zmienić wizerunek,

-zmień wizerunek karty.

Jeśli w tym miejscu nie widzisz danej opcji może to oznaczać, że Twoja karta traci ważność. W tej sytuacji wizerunek będziesz mógł zmienić dopiero jak aktywujesz nową kartę. 

Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź Ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
AgnieszkaS
Były moderator
Były moderator icon
408
112
12-10-2015
Wiadomość 2 z 3 (10 349 wyświetleń)

Re: Brak możliwości zmiany wizerunku karty

Dziękuję za odpowiedź.

Obecna karta traci ważność z końcem lipca, więc ten wariant jest jak najbardziej prawdopodobny.

Odpowiedz
0 Lajków
GregSow1406
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
2
1
18-06-2018
Wiadomość 3 z 3 (10 317 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re: Re.: Nowy wygląd Mojego ING

Pół roku minęło, żaden problem nie został naprawiony… Czy możecie ruszyć dupę i naprawić aplikację?

1. Dalej są ***iane reklamy przed produktami, które posiadam
2. Gdy mam tylko jedno konto, powinno wej...

07-05-2024
Re.: Decyzja w procesie NWH

Chcę skorzystać z kredytu na budowę domu energooszczędnego, więc dokument potwierdzający warunek jest niezbędny.
Jeśli kupujesz nowy/używany dom lub mieszkanie to musi Ci sprzedający dostarczyć takie ś...

06-05-2024
Re.: Decyzja w procesie NWH

Zmartwiłeś mnie tą charakterystka energetyczną - ciekawe, czy to każdorazowo wymagany dokument, bo nic takiego nie otrzymałam od sprzedających i nie było o tym mowy z doradcą.

06-05-2024
Najbardziej pomocni użytkownicy