Odpowiedz

Awaria!!!

Witam,
Od piątku na mojej karcie kredytowej jest awaria . Saldo pokazywane jest na kwotę minusowa gdzie tak naprawde jest saldo dodatnie. Nie moge za nic zaplacic ani wyciagnac swoich pieniędzy. Co sie dzieje z tym bankiem?
Odpowiedz
0 Lajków
Titii
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
2
0
28-11-2020
Wiadomość 1 z 3 (1 939 wyświetleń)

Re.: Awaria!!!

 
Odpowiedz
0 Lajków
Titii
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
2
0
28-11-2020
Wiadomość 2 z 3 (1 903 wyświetleń)

Re: Re.: Awaria!!!

@Titii Proszę, zadzwoń na naszą infolinię- 32 357 00 12, gdzie będziemy mogli sprawdzić saldo Twojej karty i w razie takiej potrzeby przyjąć reklamację. Przykro mi, jednak poprzez forum Społeczność nie mamy wglądu do systemu bankowego. Gdybyś wolał z nami popisać- jutro możesz wybrać opcję czata w Moim ING- znajduje się on na dole strony głównej po zalogowaniu. 

Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź Ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Odpowiedz
0 Lajków
DorotaB
Były moderator
Były moderator icon
38
8
11-02-2020
Wiadomość 3 z 3 (1 901 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re: Analiza wniosku kredyt hipoteczny

Witam, składałam wniosek przez Specjalistę w dniu 8 marca 2024. Dosyłaliśmy zaświadczenie w międzyczasie więc do analizy trafił dopiero 22 marca. Na stronie, gdzie można sprawdzać status wniosku widni

...

19-04-2024
Kredyt hipoteczny staż pracy

Hey wszystkim ! jestem od dawna zadowolonym klientem ING - miałem konto firmowe, teraz mam prywatne. Miałem też już jeden kredyt hipoteczny, który bezproblemowo spłaciłem. Chciałbym ubiegać się o nowy

...

19-04-2024
Re.: ING nie dba o bezpieczeństwo środków, brak autoryzacji nawet przy przelewach wysokokwotowych

Klucz U2F służy tylko i wyłącznie do zatwierdzenia logowania.  Nie autoryzuje nim żadnych przelewów.

 

 

I tutaj właśnie mamy problem. Ty musisz wpisywać kod z sms żeby wyszedł przelew. Czyli jest to bez

...

19-04-2024
Najbardziej pomocni użytkownicy