Odpowiedz

Awaria!!!

Witam,
Od piątku na mojej karcie kredytowej jest awaria . Saldo pokazywane jest na kwotę minusowa gdzie tak naprawde jest saldo dodatnie. Nie moge za nic zaplacic ani wyciagnac swoich pieniędzy. Co sie dzieje z tym bankiem?
Odpowiedz
0 Lajków
Titii
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
2
0
28-11-2020
Wiadomość 1 z 3 (3 258 wyświetleń)

Re.: Awaria!!!

 
Odpowiedz
0 Lajków
Titii
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
2
0
28-11-2020
Wiadomość 2 z 3 (3 217 wyświetleń)

Re: Re.: Awaria!!!

@Titii Proszę, zadzwoń na naszą infolinię- 32 357 00 12, gdzie będziemy mogli sprawdzić saldo Twojej karty i w razie takiej potrzeby przyjąć reklamację. Przykro mi, jednak poprzez forum Społeczność nie mamy wglądu do systemu bankowego. Gdybyś wolał z nami popisać- jutro możesz wybrać opcję czata w Moim ING- znajduje się on na dole strony głównej po zalogowaniu. 

Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź Ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Odpowiedz
0 Lajków
DorotaB
Były moderator
Były moderator icon
38
8
11-02-2020
Wiadomość 3 z 3 (3 215 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re: Re.: nowy system bankowosci internetowej

Prawdą jest, że przestępcy potrafią nadpisać nadawcę wysyłanego SMSa, który będzie wyglądał jak wysłany z ING. Jednak nie potrafią wysłać w imieniu banku kodu autoryzacyjnego, którego można użyć w apl

...

06-12-2025
Re: Re.: Blokada konta przez brak oświadczenia

Trudno nam się tutaj odnieść do Twojej sprawy. Natomiast jeśli nie zgadzasz się z odpowiedzią na reklamację, to możesz się od niej odwołać. Możesz też napisać do nas na czacie, po zalogowaniu w Moim I

...

06-12-2025
Re: Re.: Blokada konta przez brak oświadczenia

Trafiłem na ten temat w  "społeczności ING " bo szukam rozwiązania problemu . Też spotkała mnie blokada konta przez brak oświadczenia.  Zablokowane konto - na początku to się z tego śmiałem ale teraz

...

06-12-2025
Najbardziej pomocni użytkownicy