13-07-2017 12:38
Cześć,
Zacząłem inwestować w fundusze, ING Konto Funduszowe. W zwrocie otrzymuję info od NNITFI z nadanym numerem uczestnika. Czy z tym numerem mogę się zatem logować do www.nntfi.pl ? Napotykam ten problem, że nie nadano mi żadnego hasła a przy próbie logowania i resetu przez pesel otrzymuję wiadomość, że nie ma takiego użytkownika. Zatem, czy potrzebna jest rejestracja na nntfi i czy nastąpi automatyczna korelacja takiego konta z tym co mam zakupione spod aplikacji ing?
Marek
14-07-2017 12:58
Za pośrednictwem forum nie będziemy mogli tego sprawdzić.
Skontaktuj się, proszę, bezpośrednio z NN TFI: 22 541 75 11 lub 801 690 555 (pon.-pt.: 8.00-20.00, sob: 9.00-14.00).
17-07-2017 09:29
Jeżeli rejestracja nastąpiła poprzez nntfi24.pl, to należy się tam zalogować i będzie dostęp do funduszy. Jeżeli zakup był zrealizowany poprzez platformę bankowości internetowej ING to nie będzie możliwe zalogowanie do nntfi24.pl lub do aplikacji mobilnej NN TFI24.
Dzień dobry
Spieszę poinformować, że problem opisywany przeze mnie został rozwiązany już wszystko działa. Bardzo dziękuję za szybką reakcję i szczęśliwe rozwiązanie. :-)
pozdrawiam
Rafał
05-12-2025Ja myślę, że banki za bardzo starają się zrobić aplikację jak facebook, allegro is coś tam jeszcze - zapominają, że ludzie chcą robić przelewy szybko i bezproblemowo. Ja mam np wiele celów oszczędnośc
... 04-12-2025Nie jestem w tej dziedzinie expertem, ale z tego co się orientowałem to SMS'y mogą być podrabiane - czyli wszystko wygląda poprawnie a jednak nie jest.
A PUSH notyfikacje są odporne na takie ataki, al