13-07-2017 12:38
Cześć,
Zacząłem inwestować w fundusze, ING Konto Funduszowe. W zwrocie otrzymuję info od NNITFI z nadanym numerem uczestnika. Czy z tym numerem mogę się zatem logować do www.nntfi.pl ? Napotykam ten problem, że nie nadano mi żadnego hasła a przy próbie logowania i resetu przez pesel otrzymuję wiadomość, że nie ma takiego użytkownika. Zatem, czy potrzebna jest rejestracja na nntfi i czy nastąpi automatyczna korelacja takiego konta z tym co mam zakupione spod aplikacji ing?
Marek
14-07-2017 12:58
Za pośrednictwem forum nie będziemy mogli tego sprawdzić.
Skontaktuj się, proszę, bezpośrednio z NN TFI: 22 541 75 11 lub 801 690 555 (pon.-pt.: 8.00-20.00, sob: 9.00-14.00).
17-07-2017 09:29
Jeżeli rejestracja nastąpiła poprzez nntfi24.pl, to należy się tam zalogować i będzie dostęp do funduszy. Jeżeli zakup był zrealizowany poprzez platformę bankowości internetowej ING to nie będzie możliwe zalogowanie do nntfi24.pl lub do aplikacji mobilnej NN TFI24.
Przykro mi, że taka sytuacja miała miejsce. Termin podany przy zgłoszeniu jest maksymalnym. Przekazałam w Twojej sprawie wiadomość do zespołu reklamacyjnego z prośbą o przyspieszenie.
09-11-2025Przekazałam Twoją opinię do zespołu, który zajmuje się naszą ofertą i usługami.
09-11-2025Tutaj nie mamy już dostępu do szczegółów Twojej płatności i odpowiedzi na zgłoszenie.
Jeśli chciałabyś dopytać w tej sprawie, napisz do nas na czacie w Moim ING.
09-11-2025