21-03-2020 12:25
Cześć,
Dzisiaj zauważyłem że w aplikacji mobilnej oraz w aplikacji przeglądarkowej zniknęła mi opcja "Makler". Jak mogę ją przywrócić?
21-03-2020 12:31
@Shaggy_87 Zgodnie z informacją na naszej stronie tutaj dzisiaj od 9:30 do 14:30 nie będą dostępne moduł Makler w Moim ING i ING Makler Mobile. Taka sama informacja powinna się wyświetlić w Twojej bankowości internetowej. Zachęcam Cię do czytania tych komunikatów w przyszłości.
Dziękujemy za opinię i przesłane sugestie. Historycznie – pierwsze wyciągi i potwierdzenia transakcji w Moim ING były kolorowe (logo i kwoty), ale ze względu na głos klienta zostały dość szybko zmieni
... 25-11-2024Podajemy tę informację na naszej stronie internetowej https://www.ing.pl/. Przewiń stronę do pola Aktualności i tam znajdziesz wpis "Zmiany w Przelewach BLIK".
25-11-2024Użytkownik | Liczba Lajków |
---|---|
2 | |
2 | |
2 | |
1 | |
1 |