21-03-2020 12:25
Cześć,
Dzisiaj zauważyłem że w aplikacji mobilnej oraz w aplikacji przeglądarkowej zniknęła mi opcja "Makler". Jak mogę ją przywrócić?
21-03-2020 12:31
@Shaggy_87 Zgodnie z informacją na naszej stronie tutaj dzisiaj od 9:30 do 14:30 nie będą dostępne moduł Makler w Moim ING i ING Makler Mobile. Taka sama informacja powinna się wyświetlić w Twojej bankowości internetowej. Zachęcam Cię do czytania tych komunikatów w przyszłości.
Prawdą jest, że przestępcy potrafią nadpisać nadawcę wysyłanego SMSa, który będzie wyglądał jak wysłany z ING. Jednak nie potrafią wysłać w imieniu banku kodu autoryzacyjnego, którego można użyć w apl
... 06-12-2025Trudno nam się tutaj odnieść do Twojej sprawy. Natomiast jeśli nie zgadzasz się z odpowiedzią na reklamację, to możesz się od niej odwołać. Możesz też napisać do nas na czacie, po zalogowaniu w Moim I
... 06-12-2025Trafiłem na ten temat w "społeczności ING " bo szukam rozwiązania problemu . Też spotkała mnie blokada konta przez brak oświadczenia. Zablokowane konto - na początku to się z tego śmiałem ale teraz
... 06-12-2025