Jak inwestować

Odpowiedz

Niepotrzebna komplikacja przy używaniu modułu Makler - Okres/Zakres

[ Edytowane ]

Nie wiem, czy to niedopatrzenie, czy działanie celowe, ale w module makler jest spore utrudnienie z jego korzystania. Chodzi o wybieranie okresu śledzenia historii notowań papierów wartościowych. Są dwa przyciski, z których jeden jest całkowicie zbędny tzn. jest "okres" i "zakres", a mógłby być po prostu "okres" z wszystkimi opcjami pod tym przyciskiem bez niepotrzebnego wybierania pomiędzy "Historyczny" i "Bieżący". Po prostu wszystkie zakresy możliwe do wybrania od 1 dnia do 5 lat pod jednym przyciskiem.

 

Przykładowo - lubię dla danego papieru wybierać okres 3 miesięcy i 5 dni zanim zdecyduję się na zakup. I strasznie męczy mnie to przeklikiwanie się przez to "okres", a potem przez "zakres" przy każdym jednym papierze, którym jestem zainteresowany. 

 

Czy można liczyć na jakieś naprawienie tego problemu w przyszłości?

Odpowiedz
0 Lajków
ksusel
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
1
0
17-07-2020
Wiadomość 1 z 4 (2 679 wyświetleń)

Re.: Niepotrzebna komplikacja przy używaniu modułu Makler - Okres/Zakres

Dziękujemy za zgłoszenie ciekawego pomysłu. Twoje sugestie przekazałem do analizy do naszego działu rozwoju aplikacji.

Odpowiedz
0 Lajków
PawełH
Pracuję w ING
Pracuję w ING icon
88
19
15-06-2020
Wiadomość 2 z 4 (2 573 wyświetleń)

Re.: Niepotrzebna komplikacja przy używaniu modułu Makler - Okres/Zakres

Warto przekazać architektom, aby przyjrzeli się jakie panują standardy na rynku, u konkurencji lub w najlepszych aplikacjach typu investing.com 

 

Odpowiedz
0 Lajków
amrg
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
2
0
07-08-2020
Wiadomość 3 z 4 (2 368 wyświetleń)

Re.: Niepotrzebna komplikacja przy używaniu modułu Makler - Okres/Zakres

Dzięki za informację , przekazałem Twoje sugestie do zespołu zajmującego się funkcjonalnością  maklera.

 

 

Odpowiedz
0 Lajków
ZbigniewZ
Pracuję w ING
Pracuję w ING icon
30
5
18-06-2020
Wiadomość 4 z 4 (2 342 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re: Zapętlony reset aplikacji. Dźwięk powiadomienia

Witaj,
chciałabym pomóc, ale przez Społeczność nie mogę potwierdzić Twoich danych. Jest to ogólny kontakt. Do wyjaśnienia tej sytuacji będzie potrzebne zgłoszenie techniczne. Możemy je przyjąć podczas

...

18-04-2024
Re: ubezpieczenie nieruchomości

Przez Społeczność nie mogę sprawdzić Twojej sytuacji. Jest to ogólny kontakt. Proszę, napisz do nas na czacie w Moim ING od poniedziałku do piątku od 8:00 do 18:00. Specjaliści hipoteczni sprawdzą syt

...

18-04-2024
Re: Zeskanuj i zapłać

Szkoda, byłaby to bardzo przydatna funkcja.

Niestety, ale "Zapłać rachunek ze zdjęcia lub pliku", to zupełnie inna funkcja, zupełnie nieprzydatna dla klienta indywidualnego, który przy kasie w sklepie

...

18-04-2024
Najbardziej pomocni użytkownicy