07-08-2020 14:16
Zarówno aplikacja mobilna jak i strona internetowa na PC bardzo często mnie wylogowuje.
Nie mogę normalnie korzystać ze swojego rachunku maklerskiego.
Ten stan rzeczy trwa w sumie od założenia rachunku, czyli od miesiąca.
Czy inni też mają takie problemy?
07-08-2020 17:13
Spróbuj przed zalogowaniem wykonać:
w przeglądarce internetowej ( polecam google chrome ).
W historii przeglądania > wyczyść dane przeglądania > zaznacz " Pliki cookie i inne dane witryn" > wyczyść dane .
Ponownie się zaloguj.
Witam - dziś otrzymalem sms o tresci "wykryslismy podejrzane transakcje dlatego tymczasowo zablokowalismy bankowosc internetowa, skontaktuj sie z infolinia". Po kontakcie z infolinia otrzymalem inform
... 28-03-2024Użytkownik | Liczba Lajków |
---|---|
6 | |
2 | |
2 | |
2 | |
1 |