07-08-2020 14:16
Zarówno aplikacja mobilna jak i strona internetowa na PC bardzo często mnie wylogowuje.
Nie mogę normalnie korzystać ze swojego rachunku maklerskiego.
Ten stan rzeczy trwa w sumie od założenia rachunku, czyli od miesiąca.
Czy inni też mają takie problemy?
07-08-2020 17:13
Spróbuj przed zalogowaniem wykonać:
w przeglądarce internetowej ( polecam google chrome ).
W historii przeglądania > wyczyść dane przeglądania > zaznacz " Pliki cookie i inne dane witryn" > wyczyść dane .
Ponownie się zaloguj.
Prawdą jest, że przestępcy potrafią nadpisać nadawcę wysyłanego SMSa, który będzie wyglądał jak wysłany z ING. Jednak nie potrafią wysłać w imieniu banku kodu autoryzacyjnego, którego można użyć w apl
... 06-12-2025Trudno nam się tutaj odnieść do Twojej sprawy. Natomiast jeśli nie zgadzasz się z odpowiedzią na reklamację, to możesz się od niej odwołać. Możesz też napisać do nas na czacie, po zalogowaniu w Moim I
... 06-12-2025Trafiłem na ten temat w "społeczności ING " bo szukam rozwiązania problemu . Też spotkała mnie blokada konta przez brak oświadczenia. Zablokowane konto - na początku to się z tego śmiałem ale teraz
... 06-12-2025