07-08-2020 14:16
Zarówno aplikacja mobilna jak i strona internetowa na PC bardzo często mnie wylogowuje.
Nie mogę normalnie korzystać ze swojego rachunku maklerskiego.
Ten stan rzeczy trwa w sumie od założenia rachunku, czyli od miesiąca.
Czy inni też mają takie problemy?
07-08-2020 17:13
Spróbuj przed zalogowaniem wykonać:
w przeglądarce internetowej ( polecam google chrome ).
W historii przeglądania > wyczyść dane przeglądania > zaznacz " Pliki cookie i inne dane witryn" > wyczyść dane .
Ponownie się zaloguj.
Dzień dobry mam pytanie, otóż w czerwcu kończy mi się ważność dowodu osobistego.
W zeszły piątek złożyłem wniosek o wydanie nowego i zapewne potrwa to 30dni.
Czy w tym czasie mogę założyć konto OKO BONU
... 28-04-2024Użytkownik | Liczba Lajków |
---|---|
6 | |
2 | |
2 | |
2 | |
1 |