Jak inwestować

Odpowiedz

Niepotrzebna komplikacja przy używaniu modułu Makler - Okres/Zakres

[ Edytowane ]

Nie wiem, czy to niedopatrzenie, czy działanie celowe, ale w module makler jest spore utrudnienie z jego korzystania. Chodzi o wybieranie okresu śledzenia historii notowań papierów wartościowych. Są dwa przyciski, z których jeden jest całkowicie zbędny tzn. jest "okres" i "zakres", a mógłby być po prostu "okres" z wszystkimi opcjami pod tym przyciskiem bez niepotrzebnego wybierania pomiędzy "Historyczny" i "Bieżący". Po prostu wszystkie zakresy możliwe do wybrania od 1 dnia do 5 lat pod jednym przyciskiem.

 

Przykładowo - lubię dla danego papieru wybierać okres 3 miesięcy i 5 dni zanim zdecyduję się na zakup. I strasznie męczy mnie to przeklikiwanie się przez to "okres", a potem przez "zakres" przy każdym jednym papierze, którym jestem zainteresowany. 

 

Czy można liczyć na jakieś naprawienie tego problemu w przyszłości?

Odpowiedz
0 Lajków
ksusel
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
1
0
17-07-2020
Wiadomość 1 z 4 (3 270 wyświetleń)

Re.: Niepotrzebna komplikacja przy używaniu modułu Makler - Okres/Zakres

Dziękujemy za zgłoszenie ciekawego pomysłu. Twoje sugestie przekazałem do analizy do naszego działu rozwoju aplikacji.

Odpowiedz
0 Lajków
PawełH
Pracuję w ING
Pracuję w ING icon
92
19
15-06-2020
Wiadomość 2 z 4 (3 164 wyświetleń)

Re.: Niepotrzebna komplikacja przy używaniu modułu Makler - Okres/Zakres

Warto przekazać architektom, aby przyjrzeli się jakie panują standardy na rynku, u konkurencji lub w najlepszych aplikacjach typu investing.com 

 

Odpowiedz
0 Lajków
amrg
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
2
0
07-08-2020
Wiadomość 3 z 4 (2 959 wyświetleń)

Re.: Niepotrzebna komplikacja przy używaniu modułu Makler - Okres/Zakres

Dzięki za informację , przekazałem Twoje sugestie do zespołu zajmującego się funkcjonalnością  maklera.

 

 

Odpowiedz
0 Lajków
ZbigniewZ
Pracuję w ING
Pracuję w ING icon
32
6
18-06-2020
Wiadomość 4 z 4 (2 933 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Limit wejść Priority Pass (jak rozliczany okres roczny)

Dzień dobry, 

mam pytanie o to, jak rozliczany jest limit wejść do saloników Priority Pass w ofercie dla karty kredytowej - platynowej.

Czy limit 4 wejść dla posiadacza (+2 dla osoby towarzyszącej) jest

...

22-03-2025
Usluga platnosci za parkowanie w Gdyni nie działa

Dzien dobry,

 

Nie wiem czy juz ten temat byl poruszany, nie moglem znalesc podobnego tematu wiec zapytam - co sie stalo z mozliwoscia oplacania parkowania w strefach platnego parkowania w Gdyni poprzez

...

22-03-2025
Re.: Problem z otwieraniem i logowaniem się przez przeglądarkę Edge i chrome

Proszę, spróbuj jeszcze raz wyczyścić pliki cookie i pamięć podręczną w tych przeglądarkach zaznaczając opcję "od samego początku" oraz sprawdź, czy na pewno wersje przeglądarek są zaktualizowane. Jeś

...

22-03-2025
Najbardziej pomocni użytkownicy