Jak inwestować

Odpowiedz

Niepotrzebna komplikacja przy używaniu modułu Makler - Okres/Zakres

[ Edytowane ]

Nie wiem, czy to niedopatrzenie, czy działanie celowe, ale w module makler jest spore utrudnienie z jego korzystania. Chodzi o wybieranie okresu śledzenia historii notowań papierów wartościowych. Są dwa przyciski, z których jeden jest całkowicie zbędny tzn. jest "okres" i "zakres", a mógłby być po prostu "okres" z wszystkimi opcjami pod tym przyciskiem bez niepotrzebnego wybierania pomiędzy "Historyczny" i "Bieżący". Po prostu wszystkie zakresy możliwe do wybrania od 1 dnia do 5 lat pod jednym przyciskiem.

 

Przykładowo - lubię dla danego papieru wybierać okres 3 miesięcy i 5 dni zanim zdecyduję się na zakup. I strasznie męczy mnie to przeklikiwanie się przez to "okres", a potem przez "zakres" przy każdym jednym papierze, którym jestem zainteresowany. 

 

Czy można liczyć na jakieś naprawienie tego problemu w przyszłości?

Odpowiedz
0 Lajków
ksusel
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
1
0
17-07-2020
Wiadomość 1 z 4 (2 664 wyświetleń)

Re.: Niepotrzebna komplikacja przy używaniu modułu Makler - Okres/Zakres

Dziękujemy za zgłoszenie ciekawego pomysłu. Twoje sugestie przekazałem do analizy do naszego działu rozwoju aplikacji.

Odpowiedz
0 Lajków
PawełH
Pracuję w ING
Pracuję w ING icon
88
19
15-06-2020
Wiadomość 2 z 4 (2 558 wyświetleń)

Re.: Niepotrzebna komplikacja przy używaniu modułu Makler - Okres/Zakres

Warto przekazać architektom, aby przyjrzeli się jakie panują standardy na rynku, u konkurencji lub w najlepszych aplikacjach typu investing.com 

 

Odpowiedz
0 Lajków
amrg
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
2
0
07-08-2020
Wiadomość 3 z 4 (2 353 wyświetleń)

Re.: Niepotrzebna komplikacja przy używaniu modułu Makler - Okres/Zakres

Dzięki za informację , przekazałem Twoje sugestie do zespołu zajmującego się funkcjonalnością  maklera.

 

 

Odpowiedz
0 Lajków
ZbigniewZ
Pracuję w ING
Pracuję w ING icon
30
5
18-06-2020
Wiadomość 4 z 4 (2 327 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re.: zablokowany dostep do konta - koniecznosc wizyty w banku?

A i zapomniałem dopisać, jak będziesz w oddziale to koniecznie na miejscu upewnij się czy odblokowali dostęp. Bo ja się musiałem wracać i wszystko zajęło blisko 2 godziny. 

29-03-2024
Re.: zablokowany dostep do konta - koniecznosc wizyty w banku?

Niestety w ING to częsta praktyka, blokują za byle co, ja i moja rodzina mieliśmy blokady m.in za instalacje aplikacji moje ING po raz pierwszy. Najlepsze, że tłumaczyli się tym, że nastąpiła instalac

...

29-03-2024
Re.: zablokowany dostep do konta - koniecznosc wizyty w banku?

Dodam tylko - ze po takich rozmowach z konsultantami czuje sie jak traktowany jak idiota - prosze o wyjasnienie lub kontakt.

29-03-2024
Najbardziej pomocni użytkownicy