Jak inwestować

Odpowiedz

Niepotrzebna komplikacja przy używaniu modułu Makler - Okres/Zakres

[ Edytowane ]

Nie wiem, czy to niedopatrzenie, czy działanie celowe, ale w module makler jest spore utrudnienie z jego korzystania. Chodzi o wybieranie okresu śledzenia historii notowań papierów wartościowych. Są dwa przyciski, z których jeden jest całkowicie zbędny tzn. jest "okres" i "zakres", a mógłby być po prostu "okres" z wszystkimi opcjami pod tym przyciskiem bez niepotrzebnego wybierania pomiędzy "Historyczny" i "Bieżący". Po prostu wszystkie zakresy możliwe do wybrania od 1 dnia do 5 lat pod jednym przyciskiem.

 

Przykładowo - lubię dla danego papieru wybierać okres 3 miesięcy i 5 dni zanim zdecyduję się na zakup. I strasznie męczy mnie to przeklikiwanie się przez to "okres", a potem przez "zakres" przy każdym jednym papierze, którym jestem zainteresowany. 

 

Czy można liczyć na jakieś naprawienie tego problemu w przyszłości?

Odpowiedz
0 Lajków
ksusel
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
1
0
17-07-2020
Wiadomość 1 z 4 (3 931 wyświetleń)

Re.: Niepotrzebna komplikacja przy używaniu modułu Makler - Okres/Zakres

Dziękujemy za zgłoszenie ciekawego pomysłu. Twoje sugestie przekazałem do analizy do naszego działu rozwoju aplikacji.

Odpowiedz
0 Lajków
PawełH
Pracuję w ING
Pracuję w ING icon
94
20
15-06-2020
Wiadomość 2 z 4 (3 825 wyświetleń)

Re.: Niepotrzebna komplikacja przy używaniu modułu Makler - Okres/Zakres

Warto przekazać architektom, aby przyjrzeli się jakie panują standardy na rynku, u konkurencji lub w najlepszych aplikacjach typu investing.com 

 

Odpowiedz
0 Lajków
amrg
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
2
0
07-08-2020
Wiadomość 3 z 4 (3 620 wyświetleń)

Re.: Niepotrzebna komplikacja przy używaniu modułu Makler - Okres/Zakres

Dzięki za informację , przekazałem Twoje sugestie do zespołu zajmującego się funkcjonalnością  maklera.

 

 

Odpowiedz
0 Lajków
ZbigniewZ
Pracuję w ING
Pracuję w ING icon
32
6
18-06-2020
Wiadomość 4 z 4 (3 594 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re: Re.: nowy system bankowosci internetowej

Prawdą jest, że przestępcy potrafią nadpisać nadawcę wysyłanego SMSa, który będzie wyglądał jak wysłany z ING. Jednak nie potrafią wysłać w imieniu banku kodu autoryzacyjnego, którego można użyć w apl

...

06-12-2025
Re: Re.: Blokada konta przez brak oświadczenia

Trudno nam się tutaj odnieść do Twojej sprawy. Natomiast jeśli nie zgadzasz się z odpowiedzią na reklamację, to możesz się od niej odwołać. Możesz też napisać do nas na czacie, po zalogowaniu w Moim I

...

06-12-2025
Re: Re.: Blokada konta przez brak oświadczenia

Trafiłem na ten temat w  "społeczności ING " bo szukam rozwiązania problemu . Też spotkała mnie blokada konta przez brak oświadczenia.  Zablokowane konto - na początku to się z tego śmiałem ale teraz

...

06-12-2025
Najbardziej pomocni użytkownicy