Odpowiedz

Modul makler

Czy macie państwo problem z modułem makler?

Odpowiedz
0 Lajków
MarcinT23
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
1
0
09-04-2020
Wiadomość 1 z 4 (2 632 wyświetleń)

Re.: Modul makler

Mieliśmy problemy. Systemy już działają.
Odpowiedz
0 Lajków
DarekN
Pracuję w ING
Pracuję w ING icon
159
63
30-10-2015
Wiadomość 2 z 4 (2 619 wyświetleń)

Re.: Modul makler

Makler dalej nie działa, zniknęły do niego linki jak również informacja o koncie na głównym dashboardzie

Odpowiedz
0 Lajków
sobol92
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
7
1
09-04-2020
Wiadomość 3 z 4 (2 610 wyświetleń)

Re.: Modul makler

[ Edytowane ]

Makler już działa. Przyczyną nie wyświetlania się zakładki makler w MING mogą być ciasteczka cookie.

Proszę wyczyścić ciasteczka, zrestartować przeglądarkę i ponownie zalogować się do MING. Powinno wszystko wrócić do normy.

---
Jeśli podoba ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Odpowiedz
0 Lajków
Michal_Br
Pracuję w ING
Pracuję w ING icon
17
6
15-03-2017
Wiadomość 4 z 4 (2 602 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re.: Problem z założeniem konta.

Dziękuję za reakcję, problem rozwiązany po trzeciej wizycie w oddziale, ale niesmak pozostał.
Pozdrawiam.

25-11-2024
Re: Przelew na telefon BLIK - limit?!

Podajemy tę informację na naszej stronie internetowej https://www.ing.pl/. Przewiń stronę do pola Aktualności i tam znajdziesz wpis "Zmiany w Przelewach BLIK".

25-11-2024
Re: Przelew na telefon BLIK - limit?!

Widzę, że się coś zmienia. Czy ING może potwierdzić te wiadomości o zwiększeniu limitu na BLIK?

 

https://www.bankier.pl/wiadomosc/ING-Bank-Slaski-zwiekszyl-limity-wybranych-przelewow-8850500.html

 

25-11-2024
Najbardziej pomocni użytkownicy