09-04-2020 09:13
Czy macie państwo problem z modułem makler?
09-04-2020 09:23
09-04-2020 09:34
Makler dalej nie działa, zniknęły do niego linki jak również informacja o koncie na głównym dashboardzie
09-04-2020 09:40 | Edytowano: 09-04-2020 09:41
Makler już działa. Przyczyną nie wyświetlania się zakładki makler w MING mogą być ciasteczka cookie.
Proszę wyczyścić ciasteczka, zrestartować przeglądarkę i ponownie zalogować się do MING. Powinno wszystko wrócić do normy.
Wniosek w banku od 14.10.2025.
Ogólnie proces przebiegał dokładnie tak jak przewidywane to było na stronie:
https://www.ing.pl/partner/indywidualni/hipoteka/proces-kredytowy
Do czasu kiedy po zmianie s
... 18-11-2025W tym temacie proszę skontaktuj się z nami na czacie w bankowości internetowej. Specjaliści firmowi dostępni są w dni robocze w godzinach: 8:00-18:00. Sprawdzimy informacje o Twojej karcie, a jeśli bę
... 18-11-2025