Odpowiedz

Modul makler

Czy macie państwo problem z modułem makler?

Odpowiedz
0 Lajków
MarcinT23
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
1
0
09-04-2020
Wiadomość 1 z 4 (2 607 wyświetleń)

Re.: Modul makler

Mieliśmy problemy. Systemy już działają.
Odpowiedz
0 Lajków
DarekN
Pracuję w ING
Pracuję w ING icon
159
63
30-10-2015
Wiadomość 2 z 4 (2 594 wyświetleń)

Re.: Modul makler

Makler dalej nie działa, zniknęły do niego linki jak również informacja o koncie na głównym dashboardzie

Odpowiedz
0 Lajków
sobol92
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
7
1
09-04-2020
Wiadomość 3 z 4 (2 585 wyświetleń)

Re.: Modul makler

[ Edytowane ]

Makler już działa. Przyczyną nie wyświetlania się zakładki makler w MING mogą być ciasteczka cookie.

Proszę wyczyścić ciasteczka, zrestartować przeglądarkę i ponownie zalogować się do MING. Powinno wszystko wrócić do normy.

---
Jeśli podoba ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Odpowiedz
0 Lajków
Michal_Br
Pracuję w ING
Pracuję w ING icon
17
6
15-03-2017
Wiadomość 4 z 4 (2 577 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re.: problem z aplikacja banku

Aplikacja nadal nie działa. Brak na stronie jakiejkolwiek informacji na ten temat. Niestety jestem coraz mniej zadowolony z tego banku.

08-11-2024
Re.: problem z aplikacja banku

Mieliśmy wczoraj problemy z działaniem aplikacji. Rozwiązaliśmy już je. Jeśli na Twoim koncie nie pojawiła się wpłata, napisz do nas na czacie, który w aplikacji znajdziesz na dole.

08-11-2024
Re.: problem z aplikacja banku

Ja znów mam problem taki ze wpłaciłem środki na konto i ostatecznie nie mam ich na koncie

08-11-2024
Najbardziej pomocni użytkownicy