09-04-2020 09:13
Czy macie państwo problem z modułem makler?
09-04-2020 09:23
09-04-2020 09:34
Makler dalej nie działa, zniknęły do niego linki jak również informacja o koncie na głównym dashboardzie
09-04-2020 09:40 | Edytowano: 09-04-2020 09:41
Makler już działa. Przyczyną nie wyświetlania się zakładki makler w MING mogą być ciasteczka cookie.
Proszę wyczyścić ciasteczka, zrestartować przeglądarkę i ponownie zalogować się do MING. Powinno wszystko wrócić do normy.
Nie mogę się zalogować do bankowości internetowej i tym samym skorzystać z moich własnych pieniędzy (po przejściu przez proces logowania widzę tylko kręcące kółeczko). Informatycy w ING - ogarnijcie s
... 25-11-2024Skontaktuj się z nami przez czat po zalogowaniu do Mojego ING przez przeglądarkę WWW lub infolinią pod numerem 32 357 00 69 - sprawdzimy co jest powodem.
25-11-2024Użytkownik | Liczba Lajków |
---|---|
2 | |
2 | |
2 | |
1 | |
1 |