14-03-2021 16:56
Dzień dobry,
chciałem zapytać o produkt "lokata z funduszem" podczas próby założenia lokaty w serwisie internetowym pojawia się komunikat, że obecnie oferta jest niedostępna.
Czy lokatę można założyć jedynie w trakcie tygodnia czy też została całkowicie wycofana?
Pozdrawiam
15-03-2021 08:46
Dziękujemy za zainteresowanie naszym produktem Z uwagi na prace serwisowe, które prowadziliśmy w ten weekend, faktycznie nie było możliwości założenia tej lokaty Mamy potwierdzone, że dzisiaj od godziny 9:00 będziesz już mógł skorzystać z naszej oferty
***
Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź Ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Mając ważny dokument tożsamości możesz śmiało korzystać z naszej oferty. Dopiero w momencie jeśli dowód straci ważność, to nie założysz nowego produktu
30-04-2024Proszę skontaktuj się z nami na czacie w bankowości internetowej lub z naszą infolinią. Przekażemy indywidualne zgłoszenie do działu IT.
30-04-2024Użytkownik | Liczba Lajków |
---|---|
6 | |
2 | |
2 | |
2 | |
1 |