01-03-2021 09:14
Ponowne problemy z dostaniem się do konta makler ing z pozycji przeglądarki oraz aplikacji? Kiedy te przerwy w świadczeniu usług się skończą?
01-03-2021 09:16
01-03-2021 09:20
Z chwilą, gdy nie będzie komunikatów o pracach konserwacyjnych.
Po każdej konserwacji są większe lub mniejsze problemy.
01-03-2021 09:26
U mnie dokladnie to samo i do tego zawsze wtedy kiedy MUSZE cos zrobic na nim. Mieli dokladnie jak w przypadku poprzedniej awarii.
01-03-2021 09:38
Od kilku minut można już się zalogować. Przepraszamy.
01-03-2021 09:44
Szanowny Panie zalogować się da, jednak ładowanie każdej podstrony przebiega dramatycznie długo, zakładka notowania nie działa (brak jakichkolwiek wartości akcji, obrotu wolumentu itd.) Reasumując makler nadal nie działa. Gdzie mogę złożyć reklamację?
01-03-2021 09:48
Wiadomość przez Maklera, lub kontakt z naszą infolinią.
Aktualnie kontakt może być utrudniony, ale żadna wiadomość nie pozostanie bez odpowiedzi.
03-03-2021 08:23
Kolejna awaria... Nie działa cała bankowość internetowa oraz tradycyjnie makler ing. Czy Państwo sobie stroją żarty z klientów? Jak długo ponownie potrwa awaria?
03-03-2021 08:26
Do Maklera wejdziesz z górnej zakładki osobiste / Makler. Nie zobaczysz wejścia z bąbla.
Moje ING działa w okrojonym zakresie.
03-03-2021 08:30
Już wszystko działa poprawnie. Trafiłeś na chwilową przerwę w działaniu.
No właśnie nie jest to takie proste, bo ING Business nie jest dostępne dla JDG. Więc nawet jeśli ktośzdecyduje się płacić więcej, to nie musiałby najpierw się przekształcić w spółkę.
24-12-2024Skontaktuj się z nami przez czat w Moim ING. Specjaliści z tego zakresu są dostępni w dni robocze od 8:00 do 16:00. Dostępne opcje w tej sytuacji możemy sprawdzić również pod numerem 32 357 00 77 w dn
... 24-12-2024Użytkownik | Liczba Lajków |
---|---|
2 | |
2 | |
1 | |
1 | |
1 |