01-03-2021 09:14
Ponowne problemy z dostaniem się do konta makler ing z pozycji przeglądarki oraz aplikacji? Kiedy te przerwy w świadczeniu usług się skończą?
01-03-2021 09:16
01-03-2021 09:20
Z chwilą, gdy nie będzie komunikatów o pracach konserwacyjnych.
Po każdej konserwacji są większe lub mniejsze problemy.
01-03-2021 09:26
U mnie dokladnie to samo i do tego zawsze wtedy kiedy MUSZE cos zrobic na nim. Mieli dokladnie jak w przypadku poprzedniej awarii.
01-03-2021 09:38
Od kilku minut można już się zalogować. Przepraszamy.
01-03-2021 09:44
Szanowny Panie zalogować się da, jednak ładowanie każdej podstrony przebiega dramatycznie długo, zakładka notowania nie działa (brak jakichkolwiek wartości akcji, obrotu wolumentu itd.) Reasumując makler nadal nie działa. Gdzie mogę złożyć reklamację?
01-03-2021 09:48
Wiadomość przez Maklera, lub kontakt z naszą infolinią.
Aktualnie kontakt może być utrudniony, ale żadna wiadomość nie pozostanie bez odpowiedzi.
03-03-2021 08:23
Kolejna awaria... Nie działa cała bankowość internetowa oraz tradycyjnie makler ing. Czy Państwo sobie stroją żarty z klientów? Jak długo ponownie potrwa awaria?
03-03-2021 08:26
Do Maklera wejdziesz z górnej zakładki osobiste / Makler. Nie zobaczysz wejścia z bąbla.
Moje ING działa w okrojonym zakresie.
03-03-2021 08:30
Już wszystko działa poprawnie. Trafiłeś na chwilową przerwę w działaniu.
Czy to celowe działanie, czy przejaw lekceważącego podejścia do klienta, trudno powiedzieć, ale na pewno nie jest to działanie godne instytucji zaufania publicznego.
Nie wydaje mi się, żeby to było cel
... 12-10-2024W tej sytuacji proszę, napisz do nas na czacie w Moim ING lub zgłoś nam sprawę przez infolinię pod numerem 32 357 00 69. Sprawdzimy tę sytuację w naszym systemie.
12-10-2024Użytkownik | Liczba Lajków |
---|---|
2 | |
1 | |
1 | |
1 | |
1 |