02-08-2016 09:54
Witam,
Na nowym ING BankOnLine nie można wejśc na konto maklerskie (nie widać w ogóle konta maklerskiego!). Wczoraj wieczorem było podobnie. A nawet jaki widać konto maklerskie, to od kilku dni trudno jest zalagować się (logowanie trwa kilkanaście/kilkadziesiąt sekund a często system zamiast zalogować na konto maklerskie to wyloguwuje z ING BankOnLine!). Naprawcie to proszę, bo działanie konta maklerskiego jest skaandaliczne...
02-08-2016 10:36
W starej wersji ING BankOnLine również brak dostępu do konta maklerskiego.
Pojawia się komunikat, cyt. "Brak dostępu do wybranej pozycji menu".
02-08-2016 12:33
Dziękuję za zgłoszenie. Nasi informatycy już pracują nad wyprowadzeniem tego problemu.
Przepraszam za powstałe utrudnienia i proszę o cierpliwość.
02-08-2016 16:56
Makler działa już poprawnie. Przepraszamy za utrudnienia.
05-08-2016 09:51
Niestety dziś problem się powtarza...
05-08-2016 10:03
Pracujemy już nad przywróceniem dostepu do modułu Makler.
12-09-2016 09:10
Znowu nie działa konto maklerskie!!!
To są jakieś kpiny, narażacie Państwo na straty klientów!!!
12-09-2016 09:24
Przepraszamy, już działamy, by naprawić sytuację.
12-09-2016 10:06
No jest gorzej, bo w nowym ING zniknął link dostępowy do konta maklerskiego.
12-09-2016 10:48
Nasi informatycy już pracują nad rozwiązaniem problemu.
Dziękujemy za opinię i przesłane sugestie. Historycznie – pierwsze wyciągi i potwierdzenia transakcji w Moim ING były kolorowe (logo i kwoty), ale ze względu na głos klienta zostały dość szybko zmieni
... 25-11-2024Użytkownik | Liczba Lajków |
---|---|
2 | |
2 | |
2 | |
1 | |
1 |