02-08-2016 09:54
Witam,
Na nowym ING BankOnLine nie można wejśc na konto maklerskie (nie widać w ogóle konta maklerskiego!). Wczoraj wieczorem było podobnie. A nawet jaki widać konto maklerskie, to od kilku dni trudno jest zalagować się (logowanie trwa kilkanaście/kilkadziesiąt sekund a często system zamiast zalogować na konto maklerskie to wyloguwuje z ING BankOnLine!). Naprawcie to proszę, bo działanie konta maklerskiego jest skaandaliczne...
02-08-2016 10:36
W starej wersji ING BankOnLine również brak dostępu do konta maklerskiego.
Pojawia się komunikat, cyt. "Brak dostępu do wybranej pozycji menu".
02-08-2016 12:33
Dziękuję za zgłoszenie. Nasi informatycy już pracują nad wyprowadzeniem tego problemu.
Przepraszam za powstałe utrudnienia i proszę o cierpliwość.
02-08-2016 16:56
Makler działa już poprawnie. Przepraszamy za utrudnienia.
05-08-2016 09:51
Niestety dziś problem się powtarza...
05-08-2016 10:03
Pracujemy już nad przywróceniem dostepu do modułu Makler.
12-09-2016 09:10
Znowu nie działa konto maklerskie!!!
To są jakieś kpiny, narażacie Państwo na straty klientów!!!
12-09-2016 09:24
Przepraszamy, już działamy, by naprawić sytuację.
12-09-2016 10:06
No jest gorzej, bo w nowym ING zniknął link dostępowy do konta maklerskiego.
12-09-2016 10:48
Nasi informatycy już pracują nad rozwiązaniem problemu.
Jakiś czas temu zmieniłem telefon na Huawei. Okazało się, że nie mogę aktywować płatności telefonem . z czego wcześniej korzystałem bez problemu na telefonie Honor i Oppo. Po wielu próbach udałem się
... 16-02-2025ING jako bank chwalę, za komunikację, relatywnie dobry UI,
ale z minusów to zazwyczaj ostrzegam przed tym maskowanie.
Rozumiem, że dla większości ludzi to jest dobry dodatkowy mechanizm bezpieczeństwa
... 16-02-2025Witam, Wczoraj dodałem nowy telefon do aplikacji Moje ING, otrzymałem SMS-a, że ze względów bezpieczeństwa moje bankowość internetowa została zablokowana. Próbowałem ją odblokować, ale pojawiał się bł
... 14-02-2025Użytkownik | Liczba Lajków |
---|---|
2 | |
2 | |
1 | |
1 |